Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Mayıs '20

 
Kategori
Blog yazarları tartışıyor!
 

Normalleşmiş Türkiye Özlemim

Ben bir öğretmenim

Ben birçok öğrenciye

Öğrenme arkadaşlığı etmişim

 

Onların

Değerlemeler kazanmasına yardımcı olmuşum

Öğrencilerimde

Okuma alışkanlığı kazandırmışım

Öğrencilerim bunu çok iyi bilirler

 

Bu alışkanlık

Ömür boyu öğrenmeyi gerçekleştirir

Öğrenen insandan hayır gelir

Şer asla gelmez

Çünkü öğrenen insan

Daima değişerek kendini yeniler

Yeni değerlemeler edinir

 

Özsaygılı olur

Özdenetimli olur

Empati yapar olur

Sorun çözücülüğü güçlü olur

İşbirliğine çok yatkın olur

 

İşte bu değerlemelerdir

İnsanı her gün

Bir önceki günden daha iyi yapar

 

İyi insan sadece iyilik yapar

Kötülük aklına bile gelmez canlarım

 

Normalleşmiş toplum

Yukarıdaki değerleri yaşayan toplumdur                              

 

Kimsenin kimseden çekinmediği

Kimsenin yarın endişesi taşımadığı

Her yeni günde

Yepyeni bulgularla karşılaşılan toplum

Benim özlemini çektiğim tolumdur

 

Durmadan ama durmadan

Bunun hayalini yaşayıp duruyorum

 

Ve her yeni günde

Güzellikler bekliyorum

Kavga gürültü olmasın

İnsanlar arasında ilişkiler gayet tat verici olsun

Birbirimize nazımız geçer olsun

En küçük bir nazlanmada

Başımıza odun yemeyelim

Başımız okşansın gülüp geçilsin

 

Yani canlarım yani

Beraber yaşamın gerçek tadını tadalım

Bu yaşamdan mutluluk duyalım

 

Şu güzel ülkeyi yani ülkemiz Türkiye’yi

İleri en ileri ülke yapalım

 

Dış alımı kaldırıp atalım çöplüğe

Ne lazımsa biz kendimiz yapalım

Fazlasını da dışarıya satalım

El parasıyla ülkemizi oyuncak yaptırtmayalım

 

Güzel düşünce

Güzel söylem

Güzel davranış egemen olsun toplumda

Ayıplama

Kınama

Şikâyet bir köşede dursun

Biz bakalım işimize

Ona dört elle sarılalım

Güzellik üreten olalım

Daima güzel düşünelim güzel beklentiye geçelim

Güzelle buluşalım

 

Sesimi duysalar güzelmiş deseler

Köyden köye yaysalar

Devletimizin de kulağına gitse bu özlem

Devletimiz de

Bu güzel bir öykünme ben de buna öyküneyim dese

Ne güzel olur ah ne güzel olur

 

Yüzünüz hep güleç olsun canlarım

 

 

 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..