Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Ocak '20

 
Kategori
Sağlıklı Yaşam
 

Nörolojiye ilaç yazdırma

Nörolojiye ilaç yazdırmaya gideceğim. Ben şeker ve tansiyon ilaçları kullanıyorum. Tabi destekleyici olaraktan nöroloji ilaçlarını da kullanıyorum. Önceden tüm ilaçlarıma ilaç raporu çıkarıp sağlık ocağından bitince yazdırıyordum. Şimdi nöroloji ilaçlarını sadece uzman hekim yazabiliyormuş. Birinci basamak hizmetlerini geliştirmek esas değil mi ben ilaçlarımı yazdırmaya giderken birçok kişinin tedavisini de geciktirmiş olmuyor muyum? Geçen hafta 182’yi aradım. Nörolojiye ilaç yazdıracağım randevu istiyorum dedim. Görevlide ilaç yazdırılmaz tedavi için randevu alabilirsiniz dedi. Bende ilaçları uzman yazabiliyormuş deyince bana 29 Ocağa randevu verdi gidelim ilaçlarımızı sağlık ocağındaki gibi yazdıralım tedavi etmek isterse de eder.Salih Arıkan, Tel: 0506 514 96 93

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..