Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Ekim '09

 
Kategori
Deneme
 

Norstarji derken, biz mi norstarji olduk ne?

Norstarji derken, biz mi norstarji olduk ne?
 

Dönülmez akşamın ufkundayız Bu son fasıldır ey ömrüm nasıl geçersen geç Geç babam geç… Nasıl geçersen geç. Sanki gidişat kötü olsa iyiye çevireceğiz bir parmak şıklamasıyla. Saatlerin, günlerin, ayların, yılların tekrarına, hayatı da hep tekrar edecekmişiz gibi bol keseden harcıyoruz. Bonuslarını dahi… Vahlar bize. Yıllar geçip belimiz büküldüğünde Ahhhhh! demenin ne anlamı var. Hiçççç Ne garipsedim bu akşam böyle selam çakıp giden yılları. Canevimden vurulmuş gibiyim geçen ylların benden alıp götürdükleriyle. Heyhayt, gitti güzelim yıllar… Gitmeyin be…. Ne güzelde oturup sohbet ediyorduk sizle. Doya doya. Daha doyamadım size… Hayatımda asla geriye dönüp pişmanlık duymadım. hatalarımda sevaplarımda bana ait, noter tasdikli Ah! o güzelim geçen yılları keşki çölde kalan gibi kana kana içseydim. Heyyy! Bu cümleyi ben çok kez duymadım mı, şimdi benim ağzımda…. Eyvahlar olsun… Hey kalktınız gine, yarenlik edeceğim, geri gelin demeyeceğim söz. Sulu gözlülükte etmeyeceğim. Birazcık daha oturun… Hah! Şöyle… En yakınım sizsiniz aslında. Sırdaşım…. Sitem edemem ki size… Küstüm ….Boz… Yokkk, küsmedim Hadi barışalım… Vakit geldi, sorma nereye Elveda gençlik…. Maziye bir bakıverrrrr…. Neler…. Neler bıraktık… Uzun zamandır böylesi yazılar kalemimden ay! Pardon klavyemden dökülmemişti… Ah! Bu şarkıların …. Galiba en önemli bu sevdiklerinizle bir çatı altında olabilmek doyasıya. Kaybedilen yılların bir benzeri belki gelirde toprak olan ? Sevdiklerinizle güzel bir haftasonu dileklerimle…

 
Toplam blog
: 334
: 456
Kayıt tarihi
: 26.07.07
 
 

Yaşama değer veren bakış açısıyla biraz antika sayılabilecek düşüncelere sahip bir insanım. Geçmişte..