Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Nisan '07

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Not alın lütfen

Bu satırları yazdığım 28 Nisan 2007 tarih ve saat 01:44 itibariyle bir saptama yapmak istiyorum.

Yaklaşık 2 saat önce Genelkurmay Başkanlığı bir basın açıklaması yaptı. O saatten bu saate kadar TV haber kanallarında hemen herkes konuştu. Konuşmayanlar din üzerinden siyaset yapanlar ile iktidara yakın kişiler…

Şimdi…

Bu gün bu saatlere kadar yapılan bütün yorumları dikkatle izleyenler varsa, gelecek günlerde bu gün söylediklerinin aksini söyleyeceklere dikkat etmelerini hatırlatmak istiyorum…

Bu gün “Haklı” diyenler, yarın “Asker müdahale yaptı” diyecekler, dahası “Demokratik değildi” diyecekler…

Lütfen not alın diye…

28 NİSAN 2007

 
Toplam blog
: 1104
: 918
Kayıt tarihi
: 28.01.07
 
 

Emekliyim ama “Tekaüt” değilim. 1961 yılından beri değişik “Anadolu” gazetelerinde yazdım. 1984-8..