Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Eylül '14

 
Kategori
Şiir
 

Not

Not
 

ötede kelebek ölüsü taşıyor kırmızı karıncalar
ter kokuyor kırmızı
'Her şey yolunda anne'
kediler yalanıyor güneşin tadı damarlarında
kokuyor güneş kırmızı...
'Her şey yolunda anne'
salıncakta sallanan çocuklar gülüyor
gül kokuyor kırmızı ağızlar
'Her şey yolunda anne'

Boudelaire okudum hiçliğin tadı
bir şey var bir suçluluk
avucumun içinde katlanmayı öğrendi
suçüstü yakaladığım tanrı
'Her şey yolunda anne'

'zaman bitirir beni her dakika, her saat,
bir gövde kazık gibi nasıl donarsa karla;
bakıyorum tepeden şu yuvarlak dünyaya,
sığınacak kulübe kalmadı artık, Heyhat !

Ey çığ yıkıl üstüme, beni de kendine kat!'

'Her şey kendi yolunda anne'
yeter biriken zaman
boğuluyorum bu kan denizinde
çabucak söyle, bitti bitecek şarjım
ne zaman doğuracaksın beni.
bu yapış yapış karanlık rahimden 

 
Toplam blog
: 21
: 137
Kayıt tarihi
: 15.05.08
 
 

1972 ankara doğumlu, öğretmen, İçel' de yaşar. Müzikve resimle uğraşır karalamaları vardır (kendisin..