Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Eylül '10

 
Kategori
Deneme
 

Notalar çağrıştırır ölümü

Notalar çağrıştırır ölümü
 

Düşünme.. Dinle !


Hoş bir müzik sesi kulaklarımda.. Diyorum ki keşke bende bir alet edinseydim. Elimdekiyle yetinmekle hala bir şey olmuyor. Diyorum ki keşke bende şarkı söyleyebilseydim. Bende ki sese kimse kulak vermiyor. Hoş bir görüntü şimdi gözlerimin önünde onu kaybetmesem diyordum tamda. Çünkü yeniden bakan huzur vermiyor. Bir de koku var burnumun ucunda. Kime ait olduğunu bilmemek benim için üzücü. Hanginizin armağanı, hanginizin spermi kokuyor kasıklarımda ? Silemiyorum, çünkü kokuyu duydukça acı çekiyorum. Diyorum ki daha çok olmalı. Çünkü sen gittiğinden beri tutunmaya çalışıyorum.

Bu defa evde kimse yok.. Haydi diyorum bir kere daha kesmeliyim bileklerimi.. Akan kanla aynaya son defa yazarım lanetli adını ve her yazdığımda bir kez daha ölürüm belki. Yanlız mıyım sanıyorsun ki ? Hayır, hayır. Benim oyuncaklarım var; içki ve sigarayla oynuyorum bütün gün. Bir de dinlediğim slow şarkılar var hani, aklımda sen yoksun nerden çıkardın ?

Bir şeyler yapsam diyorum. Kaybolsam ormanlarda... Ağaçlar beni yutsa.. Her yerde hayalin. Senden kaçsam ve sende kaybolsam. Ne yer, ne de zaman önemli artık benim için. Hayalinle bile her yerde sevişirim. Gözlerim kapalı yürüyorum artık. Sana doğru mu ? Hayır, hayır. Ölüme doğru.

Televizyon bile izlemiyorum artık. Kefenim üzerimde. Simsiyah bir gecede, gitar sesiyle ölmek için saniyeler sayıyorum. Deliriyorum. Rüyalardan kurtulamıyorum. Penceremde bir bay-kuş var... Yatağımdan çıkıp evden gidiyorum... Kelebekler doğuyor, kelebekler ölüyor. Kediler miyavlıyor, insanlar inliyor, kimileri hep ölüyor.

 
Toplam blog
: 21
: 433
Kayıt tarihi
: 28.12.09
 
 

Bursa'nın Mudanya ilçesinde ikamet ediyorum. 3 yıl önce yerel gazetemizde reklam bölümünde çalışm..