Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Şubat '13

 
Kategori
Şiir
 

Nuh'un gemisindeki kaçak yolcu

Nuh'un gemisindeki kaçak yolcu
 

Kalanlar Çok Mu Kötü idiler?


nuh'un gemisin de biletsiz yolcuyum ben
çağırılmadan kaçan binen
nasıl da süzülüp aktım bir hayalet gibi
daha gemi inşa edilmeden
yüce kaptanın hep bir umudu vardı
boğmamışken sular daha dağları
sinyal gelmemeşti daha nuh'a
bulutlar doğurmamıştı daha tufanı
 
nuh'un gemisin deki tek  biletsiz yolcuyum ben
çağırılmadan kaçan binen...
yakıtımız fırtına
dümenimiz tanrı
senesini bilemem daha tarih icad edilmemiş
koordinatımız aşağı yukarı  ağrı
 
nuh'un gemisin deki tek  biletsiz yolcuyum ben
çağırılmadan kaçan binen...
kim yaptı bu gemiyi
kim çaktı ilk çivisini
peki derdi neydi
nangi ağaç beden verdi omurgasına
kim çizdi koordinatları
kim karıştı rotasına
hayal meyal hatırlıyorum
bir öğle vaktiydi oturduk ağrı adasına
nuh'un gemisinde ki tek  biletsiz yolcuyum ben
çağırılmadan kaçan binen
 
.....................
.....................
ve güvertesine yelken çekilen nesilin dölleri çoğaldı
biliyorum
ben kefilim
peki ya biletsizler çok mu günahkardı
kadrolu yolcular çok mu temiz
iyi ya
şimdi ki savaşlar kıyımlar açlıklar
kimin eseri
o zaman belliki nuh'un yanlış tercihi
mürattebat tanrıdan torpilli
 
bunca hayvanat
bunca insanat
zulada envaye bakliyat
çoğalmak için kendi etinle yat
hem zenci
hem beyaz
hem sarı
hem çekik
hem kıvırcık
hem kel
çoğalmak için kendi etinle yat
peki ya nasıl oldu
aynı dölden bunca kombinasyon
bunca logaritmik hayat
 
 
nuh'un gemisinde ki tek  biletsiz yolcuyum ben
çağırılmadan kaçan binen
 
hayalimin miladi transatlantiği
tanrım nuh'a vermiş hayati nakliyeyi
fareler bile terketmedi fırtınada o gemiyi
insan nasıl terketti seçilmişliğini.
tufandan sonra, 3.dünya savaşından önce...
 
 

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 220
: 212
Kayıt tarihi
: 14.08.12
 
 

İşimiz gücümüz  finasalpara, ama sevemedik hiç bir daim kendi malımız gibi bedenini. Neyse bize b..