Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Nisan '15

 
Kategori
Güncel
 

Nükleer enerji santrali hayırlı olsun.

Nükleer enerji santrali hayırlı olsun.
 

Ne mutlu bize nur topu gibi 2 tane ölüm makinemiz oluyor, bayram edelim dostlar!  Ne kadar komiğim değil mi, keşke içtenlikle bunu söyleye bilseydim, ne mümkün buna  ancak kafası ileriye basmayanlar alkış tutar.

Ruslar denedi başlarına neler geldi, Japonlar daha dün hüsran yaşadı, peki neden üçüncü çekirge olmaya aday biziz?  Çünkü kolayı pek severiz biz gözü kara milletiz, riskler korkutamaz değil mi!  Buna kahkahayla gülmek lazım doğrusu.

Hadi o adamlar teknolojiyi yeni keşfettiklerinde henüz nasıl bir tehlike olabilir bilmeden yaptılar, bize ne oluyor yahu! Gayemiz  Japonların zararını karşılamaksa, gelin yemeyelim içmeyelim o ülkeye çalışalım,  gelirini onlara verelim de bu kötülüğü bize yapmasınlar.

 

Japonların ve Rusların torunları onları affede bilir, çünkü denenmemiş bir kazaya kurban gittiler, bizim torunlarımız denemiş ve tehlikesi bilinen bir kazaya uğramaz diye bir inancımız mı var dersiniz!  Bir gün o torunlar mezarınıza tükürecek, adınız tarihe kara yazıyla yazılacak, umurunuzda değil mi!  Benimde umurumda değil artık, sizinkiler uzaya falan yerleşme şansına sahip de benim torunlarım burada mı kalacaklar, hepimiz aynı gemide olacağız;  yapın bakalım görelim ne olacak!

 

 Tüm gelişmiş ülkeler güneş enerjisi ve rüzgardan faydalanmak peşine düşmüş iken nedir bu çabamız kendi bindiğimiz dalı kesmek için?  Bu ülkede bol miktarda bor madeni var üstelik, işlenmesi çok mu meşakkatli geliyor bize?  Veya bağımlısı olduğumuz ağa beylerimiz izin mi vermiyor!

 Nükleer enerji daha mı az masraflı;  yoksa dediğim dedik inadımı bilmiyorum, bunu bilenler zirvedekiler, tüm vebalde onların boynunda,  neden ben ağlayıp sızlanayım ki sizin yanlışlarınıza!   Bunları gördüğüm için görevim konuşmaktan öteye gitmez.

Nasıl olsa azınlığın içinden bir ferdim beni kim umursar ki, ben de sizin ve benim torunlarıma olacakları UMURSAMIYORUUUUMMM!

 

 

 
Toplam blog
: 24
: 283
Kayıt tarihi
: 12.11.12
 
 

Merhaba! Hayata şanslı başlamadım, lakin kendi şansımı değiştirmeyi örgendim. Elde ettiği..