Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Temmuz '15

 
Kategori
İnançlar
 

Nur yüzlü Nihat Hatipoğlu saçmalığı

Nur yüzlü Nihat Hatipoğlu saçmalığı
 

Her Müslüman önünde işlenen suçu görmezden gelmemeli konuşmalıdır. Bu sebeple ki Nihat Hatipoğlu'nun ne kadar büyük bir yanlışta olduğunu söyleme sorumluluğu duyuyorum.

Bereket duasına, nazar duasına hadi alıştık da nedir sınavı geçme duası, okunan Kur'an'ın kabul olma duası, kavga etmeme duası, alışveriş yapma duası... Bitmiyor Hatipoğlu'nda dualar. Allah sanki bir kasa ve oradan kıymetli şeyler almak için gereken şifreler de bizim nur yüzlüde. Ne istiyorsan söyle ona kavuşman için gereken tek şey nur yüzlünün iki dudağının arasında. Borçlu olan için bile ayrı dua var hocamız devletimiz için okusa da bolluk için de yaşasak...

İslam'dan önceki bozulmuş dinlerde büyü yapmak din liderlerinin sahip olduğu güç kabul edilmiş. Gelenekten kolay kurtulamıyor insan Müslüman olsalar da bırakamamışlar. 10 kez tekbir getirirsen şöyle olacak 41 kez bu duayı okursan bereket gelecek demişler. Dİn bilgisi olduğu sanılan insanlardan böyle dualar , güçlü ayetler istemişler. Hepsi dini kirleten pisliktir ki benim kanaatimce Nihat Hatipoğlu bunları çok iyi biliyor ve ne söylediğini bilerek söylüyor.

Hanımefendinin birisi sordu. Kocam çalışmıyor evi ben zar zor geçindiriyorum, zekat vermek istiyorum eşimden habersiz versem olur mu? Fenomen olmuş seyyid hocamız cevap veriyor. Para senin tabi ki yapabilirsin. Gerçekten Allah rızası için konuşan Müslüman ''bacım ne zekatı sen evini zor geçindiriyorsun sana düşmez fakat paranı istediğin gibi kullanabilirsin kocana sormadan'' demesi gerekmez mi. Böyle önemli bir detayı atlaması mümkün mü ?

Hocamızın ağzından tek bir Kur'an ayeti çıkmıyor. Uydurulmuş yalan hadisler, hikayeler, abartılmış şeyhler ve bir sürü saçmalık. Tek gerekli bir şey söylemiyor din örtülüyor. Din onun ağzından başka bir hale geliyor zehirli bir yılan oluyor adeta. Lütfen dikkat edin konuşmalarına nerde gereksiz konu var tekrar tekrar onu aktarıyor. Halk, dini bunlardan ibaret sanıyor.

İnsanları çalışmamaya, sürekli ibadet ile meşgul olmaya, fazlaca düşünmemeye itiyor. Dinin özünden uzaklaşmak bir yana halkımızı ilerlemekten kalkınmaktan uzak tutmaya çabalıyor. Bunu da bilinçli bir şekilde yapıyor. 

Hüdanur ER 

 
Toplam blog
: 3
: 529
Kayıt tarihi
: 10.07.15
 
 

Eğitim sistemi bana hep sen aptalsın dedi. Direndim, bir gün hocama bu dersi niye böyle anlatıyor..