Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Ocak '16

 
Kategori
TV Programları
 

Nurgül Yeşilçay - Özcan Deniz yeni projesi suya düştü!

Nurgül Yeşilçay - Özcan Deniz yeni projesi suya düştü!
 

Nurgül Yeşilçay'ın Paramparça dizisinde 52.Bölümde ayrılacak olması nedeniyle, hangi dizide oynayacağı konuşulur olmuştu.
 
Özcan Deniz'in de "Kaderimin Yazıldığı Gün" dizisinin final yapmasıyla ikisinde bir arada yeni bir yapım için adları geçiyordu. Bu ikili yıllar önce "Asmalı Konak" dizisi ile bir araya gelmişler, oldukça ses getirmişlerdi.
 
Bu konuda geçtiğimiz günlerde ben de bir blog yazısı yazmıştım. Bu gün Milliyet.com'da Ali Eyüpoğlu'nun köşesinde yazdığı bir yazıyı okudum. "Özcan, sahneyi ve dizi oyunculuğunu bıraktı" başlıklı bir yazı yazmış. Evet, yanlış okumadınız, aynen öyle.
 
Ali Eyüpoğlu, Özacan Deniz'in Cuma günü vizyona girecek "Her Şey Aşktan" filminin Kanyon'daki gala gecesine katılmış ve bu ara Özacan Deniz ile konuşmuşlar.
 
Bu şartlarda şarkıcılık ve dizi oyunculuğu yapmamaya karar verdiğini söyleyen Deniz, bunun sebeplerini ise şöyle açıklamış. Ali Eyüpoğlu'nun izniyle aynen aktarıyorum.
 
“Ben pahalı bir şarkıcıyım. ‘Kaliteli iş yapmak istiyorum’ diyenler senede kaç konser verebiliyor? 10 konseri geçmez. Yılda 10 konser için orkestrayı bile tutamazsın. Çektiğim filmlerin müziklerini kendim yapıyorum. O bana yetiyor.
 
Pahalı bir dizi oyuncusuyum. Bu işten iyi para kazanıyorum, ama dizi süreleri 150 dakikalara çıkınca kaliteli senaryo bile çıkmıyor ortaya. O yüzden sete giderken mutlu hissetmiyorum kendimi. Dizi sektöründe deniz bitti. Kaliteli senaryo yazılamıyor artık. Ne çekersen çek, beş bölüm sonra bütün diziler aynılaşmaya başladı.
 
Bu şartlar altında sahne ve dizi oyunculuğu yapmayacağım. Yarın şartlar değişirse, duruma bakabilirim, ama şöyle de bir durum vardı ortada:
 
Yaklaşık 15 yıldır insanlar beni şarkıcı, dizi ve sinema oyuncusu, film senaristi, yönetmeni, yapımcısı olarak görüyor. Her taşın altından çıkma durumu olunca da insanlar bir yere koyamıyorlar seni. O yüzden bazılarını eleyerek yoluma öyle devam etmem lazımdı. Artık bundan sonra tek işim sinema. Bundan sonra senarist, yönetmen, oyuncu veya yapımcı olarak bol bol film çekeceğim.”
 
İşte böyle sayın okurlar. Özcan Deniz dizi saatlerinin uzunluğundan her oyuncu gibi şikayetçi, Ben de bir kaç yazımda dile getirmiştim. Bu durumda Özcan Deniz ile Nurgül Yeşilçay birlikte bir projeden söz edilemez, yeni proje de suya düşer.
 
Nurgül Yeşilçay'ı başka yeni bir projede göreceğiz demektir.
 
Hayırlısı olsun diyelim. Özcan Deniz'e de haklı tepkinin yapımcılar ve yayıncı kuruluşlar inşallah kaale alsınlar ki, Özcan Deniz'i başka yeni projelerde görebilelim.
 
Saygılar ve sevgiler.
 
Abdurrahman Balcılar
 
Twitter: abdurrahman balcılar@abbalcilar
 
Mail : ab.balcilar@hotmail.com
 
Blog: blog.milliyet.com.tr/cansever
 
Blog: balcilar-blog.com
 
 
 
Not: Kaynak, Milliyet.com Ali Eyüpoğlu köşesinden.
 
Toplam blog
: 2032
: 2969
Kayıt tarihi
: 18.06.12
 
 

Emekliyim. Doğayı, Sabahın erken saatlerinde doğada yürümeyi, Hayvanları, bilhassa köpekleri çok se..