Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Mart '15

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

O; deri eldivenli, üstleri çıplak adamlar buraya gelecek!

O; deri eldivenli, üstleri çıplak adamlar buraya gelecek!
 

Kaynak: Vallaha da internet!


Bulunsunlar abi; bak 52 saniyede 70-100 adam nasıl senkronize olmuş; hayır yani iletişim çağındayız ama birbirlerine mesaj atmak kaç saniye, okuması, efendime söyleyeyim işleme geçilmesi falan...

Elde deri eldivenler var, malum, bizim insanımız tıknazdır da, tıknaz adamların el parmakları da boğum boğumdur; abi o parmaklar bit kadar fermuar ucunu tutamazken, herifler ellerinde deri eldivenlerle bir saniyede tutmuş da çekmişler!

Senkronizeye bakın ki bir türbanlı bacı bulalım da üstüne işeyelim diye çişlerini de tutmuşlar! Yoksa, idrar tahlili vermeye kalktıklarında çişleri içlerine kaçar çoğunun.

Şimdi, abi, bizim adamları da bilirsin, şeylerini dışarı çıkardıktan sonra kolay kolay içeri sokamazlar; hazır dışarı çıkarmışken bir de tecavüz edeydim bari dememişler yalnız; bak, edepli çocuklar!

Diyorum ya, bunları bulmak gerek!

Süleyman Şah Türbesi için o kadar araç, adam falan ne gerek var?

Bu çocuklar becerikli mirim, derhal bulunsunlar; bir sonraki operasyonlara üçer-beşer yollarız, yeter de artar!

******

Bir de kadınlar arası bir rekabet ortamı yarattı bu üstleri çıplak, deri eldivenli ve 52 saniye gibi bir zamanda senkronize olmayı becerebilen adamlar; “sen hiç hayatında gördün mü?” diye soruluyor.

“Görmedim” desem “Aaaa, elli yıldır yaşıyorsun, bir tane bile mi görmedin? Bilmemkimin gelini 100 tanesini bir arada görmüş!” diyorlar!

İnsanın kanına dokunuyor bi yerde; ayol ben kadın değil miyim? Zamanında genç kız; güzelceneydim de üstelik, bir tane üstü çıplak elleri deri eldivenli adam göremedim iyi mi!

O kadar diskoya gittim, taverna falan; çok merak ediyorum diye pavyona da gittim, meyhaneler keza... Gecenin üçünde-beşinde en işlek caddelerde de dolandım.

Travestileri gördüm ama bir deri eldivenli, üstü çıplak adam göremedim!

Kısmet işte!

Meğer hepsi toplanmış, bir odaya kapanmış, yıllardır o elli iki saniyelik “Türbanlı bacı” operasyonu için hazırlanıyorlarmış!

******

Yalnız merak ettiğim bir şey var: Üstleri çıplak, deri eldivenli denilince insanın aklına film kareleri geliyor; hani üst beden sekiz baklava, boy 1.90 falan; saçlar ahenkle uçuşuyor... Gözler birer ışık; bir gülümsüyor, dişler birer inci! Burun desen Apollon mübarek!

Bizim adamlar, yani bir kadının üstüne işeyebilecek kalitede olan adamlar, yazın kıllı sırtına beyaz atlet geçirip de balkonda mangal falan yapar.

Ellerine yün eldiven takmışlıkları bile yoktur; anneleri takar, onlar çıkarır yani!

Bizim adamlar sokağa çıplak çıkamazlar arkadaş; valla bak!

Çoğu sevişirken çorabını bile çıkartmaz!...

******

Bir kere aklımıza sokuldu; o, deri eldivenli, üstleri çıplak adamlar buraya gelecek!

Hesap verecekler!

Cumhurbaşkanı ile başbakanın bile senkronize olamadığı dönemde yetmiş-yüz taneniz nasıl senkronize oldu?

Sizi kim ya da kimler yetiştirdi?

Biz bir taneninizi bile göremezken neden hepiniz bir kadının peşine düştünüz?

Bizim o kadından ne eksiğimiz var?

 

https://twitter.com/Gulgunkaraoglu

gulgun_2006@hotmail.com

 
Toplam blog
: 1269
: 1343
Kayıt tarihi
: 18.09.07
 
 

İzmir, 1963 doğumluyum. Dokuz Eylül Üniversitesi İngilizce bölümü mezunuyum ve özel bir şirkette ..