Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Temmuz '15

 
Kategori
Şiir
 

O adam değil

O adam değil
 

Ahmet bey memur arkadaşım ve hemşehrim

Memlekete gitmişti hafta sonunda

Benim servisime gelmişti, sordum;

'Memlekette ne var ne yok' diye

Birisi sormuş beni, İsmail bey nasıl diye

'Adam değil o' dedim demez mi?

Tüm memurlar ve şefim de duydu

Bir şey söylemedim ama beni de bir düşünce aldı tabi

Mesai bittiğinde Ahmet beyi ve arkadaşım adaşım

İsmail beyi de aldım, gittik Kazan restorana

Nedir hemşehrimin derdi konuşturacaktım

İkinci kadehte başladı konuşmaya

Ben evliydim o bekar, bir ayağı da aksıyor

Kısa boylu, yakışıklı da sayılmaz

Kendisiyle ilgilenmediğimi, duyarsız kaldığımı söyledi

Ve konu can alıcı noktaya geldi

Servis arkadaşım bayan memur Ayşe'yi sevdiğini

Onun da kendisine yakınlık gösterdiğini söyledi

Şaşırmıştım, olacak bir şey değildi ama

Peki ben yarın kendisiyle konuşurum dedim

Epey bir muhabbetten sonra hesabı istedim

Ertesi gün bankoda yalnız Ayşe'yi gördüm

Ahmet bey nasıl biri dedim, iyi bir arkadaş dedi

Öyle değil, duygusal bir şey var mı?

Yakınlık gösteriyormuşsun

O yanlış anlamış, yok öyle bir şey dedi

Ahmet beye bu işi unut dedim

Zeki bir memurdu aslında, alkol düşkünlüğü vardı

Hesapsız bir yaşam olunca zorluk yaşadı

Memleketine tayin istemişti

Gittim dairede ziyaretine

Gelir Uzmanı da olmuş çok iyi ama

Bir masada pasif bir görev

Geçim sıkıntısı bir yandan

İşte Ahmet bey benim hemşehrim

Beni sevenler sayanlar gurubundadır yeri tahminim.

 
Toplam blog
: 491
: 222
Kayıt tarihi
: 15.03.11
 
 

A.İ.T.İ.A Yönetim Bilimleri Fakültesini bitirdim. Kütüphaneci ve Maliyeciyim. Emekli oldum. İlgi al..