Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Faruk Fahrettin Özcanan

http://blog.milliyet.com.tr/hesedovfa

17 Haziran '09

 
Kategori
Şiir
 

O an...3

O an...3
 

Sevdandı beni yaşatan
nasıl anlamamışım o ana kadar
sevdandı karşısında durmamı sağlayan
bütün kötülüklerin
kendime yenilmezliğimin...

O ana kadar ne beraklık yaşadı içim
arınarak her şeyden
bir an
bir andı sadece o an...

Sana sevdalıydım
bütün hükümdarlığıma rağman
bir tek o an sade idi içim
sığmıyordum göklere
yüce yürekler vardı sanki içimde
hemde bir kaç tane
yada ben öyle hissediyordum

O an
işte o an anladım
sevdandı beni yaşatan
sevdandı nefes aldıran
olmasaydı sevdan
olmazdı o an
olmazdı gelecek
belki hiç olmazdı o anlar
ne de yaşayan olurdu içimde
geleceğe umutlanan
eğer olmasaydı sevdan...

Fahrettin ÖZCANAN
 
Toplam blog
: 305
: 281
Kayıt tarihi
: 05.02.07
 
 

Hayatın yazmak olduğuna inanıyorum ve umulup ta olmayan her duyguyu yazarak yaşamak mümkün diyoru..