Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Şubat '15

 
Kategori
Blog yazarları tartışıyor!
 

O Babaya da lanet olsun...

O Babaya da lanet olsun...
 

Zorunlu din dersi konulsun mu konulmasın mı, Osmanlıca versilsin mi verilmesin mi diye yeri gögü inlete duralım, biz daha iyi insan olma düsturunu öğretemiyoruz. Farkında değil misiniz her gün daha iğrenç haberler görüyoruz ve işitiyoruz. İnsanlar zincirlerinden kurtulmuş gibi birbirlerini öldürüyorlar, zarar veriyorlar. Kadına şiddet hiç bir dönemde olmadığı kadar maksimum düzeye çıktı. Son olarak Özgecan tüm Türkiye'yi yasa boğdu.

Bu suçla alakalı olarak  benim tespitim şudur ki... Salt olarak suç yalnızca o caninin suçu değildir. Bunda devlete bağlı kurumların olduğu gibi bana göre işin taa başındaki anne babanın da suçu ve vebali büyüktür. Bu suçu işleyen insan adli olarak suçludur, cezasını da mevcut hukuk kuralları çerçevesinde alacaktır. (Ha...cezalar yeterli mi tabiiki de değil İdam edemedikten sonrası laf-ı güzaftır.) ancak bu olayın asıl müsebbihi o insanı yetiştiren anne ve babasıdır. Ben bu vahim ve acı tabloyu tüm ülkeye yaşatan insanı lanetlerken, böyle bir insan yetiştiren anne ve babayı da lanetliyorum.

Siz nasıl bir insan yetiştirdiniz ki, böyle bir vahşete meyledebiliyor. Siz nasıl bir babasınız ki oğlunuzun işlemiş olduğu hunharca cinayeti ört bas edebilmek için yardımcı oluyorsunuz. (Sakın evladıdır, kıyamamıştır demeyin. O caninin arkasını belli ki o kadar çok toplamış ki en büyük ahlaksızlığında bile baba beni kurtar diyebiliyor.) En ağır şekilde kendilerinin de yargılanması ve cezalandırılması gerekmektedir. Her zaman söylüyorum son olarak yine söyleyeceğim, her yerde en az "3 çocuk istiyorum." demek popülist yaklaşımın ağa babasıdır. Eğer bırakın 3 çocuğu tek çocuğu bile yetiştirebilecek anne ve babalara sahip değilsek, nasıl üremesinler de insanlara zarar vermesinler diye kedi köpekleri kısırlaştırıyoruz ya, insanları da kısırlaştıralım ki böyle durumları yaşamayalım.

Dip Not: Devlet artık diyor ki evlenmek isteyen çiftler önce evliliğe uygun olduklarını gösteren bir evlilik karnesi almalılar. Hayır efendim bence anne baba olabilirlikleri test edilip ona göre karne verilmeli. Bu da uzman psikolog ve sosyologlar eşliğinde olmalı. Herkesi anne baba yapmayın kardeşim. Özellikle de bu ülkede. Siz de şayet anne baba olarak iyi insan yetiştirebileceğinize inanmıyorsanız uygun yöntemleri kullanarak bu işten uzak durun. Hem kendiniz hem de insanlık için doğru adım atmış olursunuz.
Saygılarımla....

Bu blog Milliyet.com.tr sitesinden 1733 kez görüntülenmiştir

 
Toplam blog
: 106
: 1591
Kayıt tarihi
: 11.07.11
 
 

Metin ve haber yazarı ..