Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Ocak '11

 
Kategori
Deneme
 

O benim...

O benim...
 

Asıl acıtan ne biliyor musun ? 

Senin hayalini ellerinden önce alıyor... Bakıyor büyütüyor... Sonra yere atıyor... üzerine çıkıp binlerce parçaya bölüyor... Sonra da hiç ortada yokken bir anda yeni bir hayalle karşına çıkıyor... Korkup reddediyorsun... Yeniden kırmayacağı ne malum ? 

Sonra bir görüyorsun ki o bakıp büyüttüğünüz hayal kırık parçaları bir araya getirilerek eski haline getirilmiş... Ama kaderin cilvesine bakın ki bu sefer o hayal senin değil... Kıran kişi başkasını almış senin hayalinin içerisine... Seni ise kapı dışarı etmiş... Peki sen bunu biliyor musun ? Hayır ! 

Ne güzel değil mi ? Ama asıl gerçek ne biliyor musun ? O benim... Tek başıma... sadece "ben" olan benim..."Biz" yok..."Ben" var... Ve emin ol herşeyimi almana izin vermiş olsam da hayalimi VER-MEM ! 

Şimdi hoşçakal 

Bende seni seviyorum.. :) 

P.S: Bin bıçak var sırtımda 

Biniyle de adaşsın 

Her biri hayran sana 

 
Toplam blog
: 112
: 512
Kayıt tarihi
: 05.08.10
 
 

Yazarım, çizerim... Hayalperestin önde gideniyim... Uykuya aşka aşık olduğumdan daha çok aşığım....