Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Aralık '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

O benim biricik öğrencim...

O benim biricik öğrencim...
 

herkes bir engelli adayı ....


Uzun zaman oldu… Görmeyeli o kadar çok özlemişim ki seni... Derslerde bana bakışın, kalemi tutuşun, konuşmaların… O kıvırcık saçların…

Hayat ne kadar da acımasız sana ve bana… Gözlerim doluyor inan ki uzak kaldığım her anda… Seni gerçekten çok özlemişim Mervehan...

Bana her gün çiçek getirirdin önceleri ve daha sonra havalar soğudu çiçekler de soldu…

O çiçekler hep bana bir umuttu. Düzelecekti Mervehan… Düzelmeliydi…

Çiçek kalmayınca bana maydanoz ve nane buketleri yapardın kurdele takıp… Hiç unutur muyum seni ben…

Keşke bana o kadar derin bakmasaydın be yavrum… O kadar içim sızlıyor ki sana baktığımda…

Bıraktım gittim.

Benim yerime başkasına çiçek getirmeye başlamışsın. Daha doğrusu nane ve maydanoz, ot buketleri… Bana kızgınsın değil mi? Seni bıraktığım için ama beni uzun süre sonra gördüğünde üstüme atlaman ''CANIM ÖĞRETMENİM!''demen…

Af Allah'ım af…

Kıvırcık saçlar kesilmiş birazda süzülmüş Mervehan'ım bana neler neler anlattı masmavi gözleriyle... Her zaman bir şeyler verirdi gördüklerine bu şeyler mendil olurdu yüzük, küpe vb. birçok şey…

Sen her zaman o güler yüzünle insanlara bak…2 0 yaşındasın daha… Düzelmen için vakit belki de çok geç değil… Yeter ki o gözlerinin parıltısı hiç ama hiç sönmesin canım benim…

Anlattığım bu öğrenci zihinsel zekası küçük bir çocuk seviyesinde… Her gördüğüne sarılır kıyafetine bakar ve ’’ay ay ay çok güzel beğendim’’ der…

Artık kalem, kağıtlar bana bu öğrencileri yazdırıyor çünkü onlara insan gerek…Onlara bir tane seker verip mutlu edecek, vaktinin bir saatini onlara ayıracak yürekler gerek…

Israrla üstünde duruyorum. Tek Mervehan değil… Bunun Osman'ı var. Fırat'ı var ve daha birçoğu var… Ne olur bir kerecik rehabilitasyon kurumlarına, yetiştirme yurtlarına ayaklarımızın adım atmasını sağlıyalım çok değil sadece bir saat yeter onlara... Gerçekten o çocukların güler yüzlere ilgiye ve sevgiye ihtiyacı var...
Hatam varsa af ola...

http://simlidunyam.com/index.php
(ÖĞRENCİLERİMİZİN RESİMLERİ)

SEVGİLER…

 
Toplam blog
: 13
: 658
Kayıt tarihi
: 27.08.07
 
 

Merhabalar. Adım Ayça. Meslek lısesı çocuk gelişimi mezunuyum. Ünıversiteyi dil eğitimi için yurt dı..