Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Temmuz '12

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

O Biri...

O Biri...
 

Birini seviyordum.. sadece kendime saklayacak kadar, sevmeyi acı hale getiren her şeyle beraber, büyük bir hazla, coşkuyla, sevinçle...


Çok mutlu bir hayat yaşadım..

Çünkü birini seviyordum, adı gizli, yaşı gizli, yılı gizli... Dostlarımdan, ailemden, yedi kat elden gizli.. 
 
Ben ölmeden önce, o birini seviyordum... su içerken, yemek yerken, denize girerken, çalışırken... 
 
Ben öyle birini seviyordum ki... yüzüne yeni çizgilerin yerleşmesini izlediğim, hasta olduğunu gördüğüm, adını unuttuğunu gördüğüm, öldüğünü gördüğüm, yüzünü zamanla unutmaya başladığımı gördüğüm... yolunda öldüğüm..
 
O birini seviyordum, odasının ışığına bakarken, aynı aya bakıp aynı güneşte güneşlenirken, başkalarıyla sevişirken...
 
Ona baktığımda ki o göz alıcılığını sevdim, gözlerimin ışığından kamaşmasını, dudaklarının konuşurken yaptığı hareketleri, durup birden gülmesini, az sonra ne yapacağını kestirememeyi.. mehtaba dalıp gitmesini, bir şeyler yazıp hiç okumamasını..
 
Ben birini seviyordum.. dokunmaya gerek duymadan, öpmeyi, hissetmeyi bir kenara atıp, suya muhtaç gibi onu görmesem yanacak kadar ... 
 
Yanımdan gecerdi... saçlarına dokunup burnuma şampuanının kokusunu getiren rüzgarı kıskanırdım, giydiği kıyafetleri kıskanırdım, su içtiği bardağı, dudağına sürdüğü ruju, havaya geri iade ettiği nefesini... ona bakan gözlerimi kıskanırdım... 
 
Ben bir kadını seviyordum.. balkondaki çiçeği olmak istediğim, ayağındaki halı, akvaryumundaki balık, dudağındaki sigara... 
 
25ini gördüm, 30unu, 40ını, 50sini, 60ını... ilk yemenisini, ilk gözlüğünü, ilk bastonunu... İlk abiyesini, ilk jartiyerini, ilk kefenini.. Kahve saçını, sarı saçını, beyaz saçını.. 
 
Görmeyince hasta olurdum, hasretinin sürüklediği buhran boğazımı tıkardı, nefes alamazdım.. Tek bir gece rüyamda göremesem, adını söyleyemesem 
kabusum olurdu uyku... 
 
Ben birini seviyordum, uzun tırnaklarını, vücudundaki benleri, gözlerindeki çapkınlığı, yalanlarını, kararsızlıklarını, kibrini, neşesini, onu o yapan her şeyle birlikte kendisini...
 
Ben ölmeden önce çok mutlu bir hayat yaşadım..
 
Daima olmuş ya da olacak tüm ömürlerimi hediye edebilecek kadar birini seviyordum...

Sevinç ŞARLI
 
Toplam blog
: 19
: 612
Kayıt tarihi
: 03.03.09
 
 

Yazmayla ve çizmeyle anlık duygularımı, hayali, hüsranı yada hayat felsefemi aktarmayı severim. ..