Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Kasım '10

 
Kategori
Şiir
 

O cırladı, ben zırladım...

O cırladı, ben zırladım...
 

Sensiz doğan günün anlamı olmadı benim için.
Ne güneşin yükselişi umrumda idi
Ne de gölgelerin yavaşca çekilmesi
Ne bir ışıltı vurdu gözümün içine
Ne de denizin tuz kokan havası değdi yüzüme
Ne o çok sevdiğim şiirler geldi dilimin ucuna
Ne de bağıra bağıra söylediğim şarkılar
Ne bir kuşun ötüşü anlam katıyordu sabaha
Ne kızarmış ekmegin kokusu
Ne de ocakta kaynayan caydanlığın fokurtusu

Ne bir kaşık bal tat verdi dilime,
Ne yeşil bir zeytin tanesi,
Ne ekmeğin citirtısı,
Ne de demli bir çayin ısısı

Ne bir televizyon eglendirdi beni bütün gün..
Ne kitap, ne gazete ne de bir dergi
Ne sarı tişörtüm açtı beni.
Ne de arabada son ses dinlediğim müziğin melodisi

Hiç bir şey değiştiremedi yüzümdeki o donuk ifadeyi

Ne şehrin kulağı yırtan gürültüsü
Ne parktaki cocukların neşeli yüzü
Ne martıların çığırtkan sesi
Ne bir ağacın yeşili
Ne ufuk cizgisi
Ne de batan güneşin turuncu rengi,

Bütün gün nefes alıp veren bir ölü gibiydim
Sanki kendi cenazesini kaldırmış gibi ağırdı bedenim.
Sanki kendi kendimin yasını tutuyordu beynim.

Bir gülsem rahatlardım,
Bir ağlasam belki atlatırdım diye
Akşam üstü attım kendimi balkona
ama nafile,

Ne o çok sevdiğim sandalyem anlam verdi bana,
Ne de ayaklarımı uzattığım balkonun küflü demiri,
Ne ayın ihtişamı, nede umutlarımı astıgım yıldızların varliğı
Ne su ile rakının sevişmesi dikkatimi çekti
Ne de külleri yere düşen sigaramin dumani,
Ne karanlıkda kaybolan düşüncelerim teselli verdi bana
Ne de sokak lambası bakıp kurdugum hayallerin tesiri..

Taaaki gece 12 de vakitsiz öten bir Ağustos Böceği
Yaz mevsiminin bu sevimli fon müziği bestecisi
Birden o günleri hatırlattı gülümsetti beni
Kasımın ortasında geceninin 12 si
VE BİR CIRCIR BÖCEĞİ
Sana karşı ufak bir espri düşündüğümde ise iyice keyiflendirmişti beni..
DİŞİSİ İÇİN SADECE ERKEKLERİN ÖTTÜĞÜ, gerçeğini düşündüğümde ise tutamamıştım kendimi...
O cırladı, ben zırladım

O CIRLADI BEN ZIRLADIM....

http://www.dailymotion.com/video/x7eua8_to-vals-tou-gamou-eleni-karaindrou_music

 
Toplam blog
: 27
: 606
Kayıt tarihi
: 03.10.10
 
 

En çok kullandığım kelimeler; boşver, farketmez ve sen bilirsin'dir! Denizi, kumsalı, rakıyı, şar..