Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Aralık '12

 
Kategori
TV Programları
 

O daha şimdiden en büyük finalist adayı çok özel bir yetenek: Selin Ataş …

O daha şimdiden en büyük finalist adayı çok özel bir yetenek: Selin Ataş …
 

Sen kimsin ve nereden çıktın be Selin Ataş … O ne duygu yüklü, o ne güçlü, o ne sarsıcı sestir öyle… Hiç kusuruma bakma ama şunu da eklemek istiyorum… Duruşun ve bakışın resmen karizma… Yüzündseki her mimikte derin derin hayat izleri var ve söylediğin şarkıyı sanki yaşıyorsun…

Çünkü öyle bir elektrik geçiriyorsun ki karşıya, şarkıyı ve acılarını dinleyenlere bire bir yaşatıyorsun… Seslendirdiğin şarkı olan ‘ Zorlu Sevdan ‘ bu kadar mı mükemmel ve hissederek söylenirdi… Anlaşılır ve kolayca kabul edilebilir bir ses değilsin ve işte bu özellikler seni eşsiz ve benzersiz yapıyor…

Bir sürü harika ses dinledik ve övgüler düzdük ama Çağrı Emrah dışında başka hiç bir ses bu övgüleri inan senin kadar hak etmemişti… Aha şuraya altın harflerle yazıyorum ki, finallerde olmazsan ben de Fırat değilim Selin Ataş …

Yarışmanın en dikkat çekici ve en ses getirici isimlerinden biri olmazsan, bendeki de kulak değil Selin Ataş … Gözlerim dola boşala izlediğim nadir seslerden biri oldun ve kaydımı defalarca sara sara doyasıya dinledim o mucizevi performansını…

Bu şovu yarışmanın finalinde yapmış olsaydın kafadan şampiyondun… Umarım ilerleyen turlarda da senden klasikleşen yorumlar dinlemeye devam eder ve ruhumuzu o biricik sesin ve yorumunla zenginleştiririz… Bana bu duyguları yaşattığın için sana bir kere daha teşekkür etmek istiyor ve bol şans diliyorum…

Yolun açık olsun… Hayırlar uğurlar olsun… İşte o beyin uçuklatan ve tüm tüylerimi diken diken eden cennetlik performansın video linki… Allah aşkına lütfen tekrar tekrar dinleyin ve o doyumzuz lezzetinin tadını çıkarın…

Sevgi ve Saygılarımla… Fırat ÖÇAL

http://www.hayatveinsan.com/o-daha-simdiden-en-buyuk-finalist-adayi-cok-ozel-bir-yetenek-selin-atas-o-ses-turkiye-08102012/#.UMeS3XaQHmE

 
Toplam blog
: 700
: 694
Kayıt tarihi
: 24.03.11
 
 

Üniversite mezunu, eğitim alanında çalışıyor, yazı çalışmaları yapıyor, hayata ve insana dair cid..