Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Kasım '11

 
Kategori
TV Programları
 

O daha şimdiden parlak bir yıldız: Bihter Erkmen …

O daha şimdiden parlak bir yıldız: Bihter Erkmen …
 

Kimbilir kaç gün geçti üzerinden?.. Yeni mi geliyor, aklın başına dediğinizi duyar gibi oluyorum… Hadi neden deyin, söyleyin de açıklayayım bir bir… Neden ?.. Çünkü… Elbette haftalar öncesinin muhteşem bir sesi Bihter Erkmen … İşin o kısmı asla ama asla tartışılmaz…

O Ses Türkiye Yarışması ‘ nın 2. bölümünün, ”Left Outside Alone ” şarkısıyla, tek geçilecek bomba sesi ve yegane mükemmel sahne performansı, kendisine ait Bihter‘in… Dört dörtlük bir dünya yıldızı adayı daha şimdiden… Üstüne diğer isimleri de dinleyince, bunu çok daha iyi anladığımı söylemeliyim…

Hadise‘nin takımında yer alacak yarışma boyunca… Onun sihirli dokunuşlarıyla, her hafta gücüne güç katarak büyüyecektir Bihter Erkmen… Doğru hamlelerle dünyayı sallayacak bir süper yıldız olmaması için hiçbir sebep göremiyorum… O kadar keskin bir potansiyel var ki, sormayın…

Önce Yetenek Sizsiniz ‘in İngilizce şarkılarda döktüren muhteşem kızı olarak tanıdık onu… Mesela ” Because of You ”, bu sebeple hiç çıkmıyor aklımdan… Sonra sözü ve bestesi kendisine ait olan ”Seni Bana” geldi… Keşfedilmeyi bekleyen o kadar büyük bir yetenek var ki içinde… Bunlar daha ilk pırıltılar idi…

Tanrım, nasıl bir sahne hakimiyeti ve o ne özgüvendir o?.. Dinlemeye başladığınız ilk andan itibaren, rahatlığı ve pozitif enerjisiyle öyle bir avcunun içine alıyor ki, kurtaramıyorsunuz kendinizi etkisinden… Yıldız ışığı denilen şey bu olsa gerek… Zamanda geçip giderken iz bırakmak, ancak böyle bir şey olsa gerek…

Tarkan ve enerjisi halt etmiş O‘nun yanında diyeceğim neredeyse… Ama dilim varmıyor şimdiden… Biraz daha izlemek ve performanslarına zihnimi ve yüreğimim doyurmak istiyorum… O yüzden bekledim, bekledim ve bekledim… İsim ve algısında hata yapmamak için huşu içinde haftalarca bekledim…

Şimdi kesinlikle eminim ve söylüyorum… Yarışmada finale yürüyeceğine % 1000 adım gibi eminim… Üstüne üstlük yarışma sonrasında, eğer atılacak adımlarda hiçbir hata yapılmazsa, dünya yıldızlarıyla kıyasıya bir kapışma içerisine gireceğinden de hiç bir şüphem yok Bihter Erkmen ‘ in… Yolun şimdiden açık olsun muhteşem kız…

 
Toplam blog
: 700
: 694
Kayıt tarihi
: 24.03.11
 
 

Üniversite mezunu, eğitim alanında çalışıyor, yazı çalışmaları yapıyor, hayata ve insana dair cid..