Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Haziran '08

 
Kategori
Anılar
 

O dev adam benim babamdı

Merhaba

Sevgili arkadaşlar bu hafta sonu babalar günü aslında ben böyle günlere acayip karşıyım, daha öncede yazmıştım ne yani senede bir keremi bunu düşünüp gidip babalarımızı hediye alacağız seni seviyoruz diyeceğiz yanlış geliyor bana.

Babam hayatımda ki ilk erkek ne kadar uzun ne kadar güçlü bence babam herkesi dövebilir. hepimiz öyle düşünürdük. Zaten bir kabahat yapsan da annem derdi ki akşama baban gelsin sen görürsün gününü oysa zavallı babam bir şeyden haberi yok eve gelince de kızar gibi yapar ama gözlerinde sevgiyi görürsün.

Ben babamla çok şey paylaştım. Bana ilk hayat dersini babam verdi okumam için üzülse de beni ezdi okumalıydım çünkü onun yapamadığı şeyleri ben yapmalıydım. Çok çalışkan bir adamdır benim babam hiç oturduğunu görmedim işçiydi emekçiydi şimdi de bir emekli ama ek işler yaptı dört çocuk ve de fakirlik diz boyu ama her bayram annemle beraber bize hep yeni kıyafetler giydirdiler. Herkes imrenirdi ben de babamın kolunda o dev adamın yanında yürümekten çok mutlu olurdum o benim babamdı.

Şuanda ve de şimdi hemen boynuna atlamak seni seviyorum babacığım demek geliyor içimden, ben şanslıyım galiba çünkü babam yaşıyor bunu yapabilirim ama babasını kaybedenleri anlıyorum ve de onlara diyorum ki babalar gününüz kutlu olsun ölüm bir kayboluş değil yeni bir başlangıç başka bir boyut ama onlar hep bizle yaşıyorlar.

Çocuk sahibi olamayan ya da bir şekilde yalnız olan erkeklerin de babalar gününü kutluyorum hepinizi candan seviyorum, canım babacığım babalar günün kutlu olsun iyi ki varsın ve de yaşıyorsun.

 
Toplam blog
: 45
: 930
Kayıt tarihi
: 03.02.08
 
 

Merhaba en modern en yeşil ve de yaşamaktan zevk aldığım İzmir' de yaşıyorum. Bornova Suphikoyuncu l..