Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Erdoğan Özgenç DOST MECLİSİ

http://blog.milliyet.com.tr/erdoganozgenc

26 Eylül '14

 
Kategori
Şiir
 

O geceyi özledim o geceyi

O geceyi özledim o geceyi
 

Yaşamak için, hayal edilemez

Hayat için

Sadece sana tutunuyorum

Sadece sana

Dönüp dolaşıp sana çıkan

Çıkmaz sokakları

Mahzun gözlerine bakmayı

Ellerini tutmayı

Aklaşan saçlarını okşamayı

Sana kafiyesiz şiir

Henüz bestelenmemiş şarkı

Yazmayı “özledim…”

Yaşamak için, umut dolu

Hayat için

Sadece sana tutunuyorum

Sadece sana

Ve sensizliğin acısını biliyorum

Ama kah buradasın

Kah oralarda bir yerde sessiz

Ürkek serçe bakışlım…

Yarınlar yokmuş gibi o günü

Duman rengi bulutları

Ilık esen rüzgarları

Cisil cisil yağan yaz yağmurlarını

Sen kucaklamayı “özledim”

Bu nedenle de gözlerimi kapatmaya

Korkuyorum

Yardım et bana, yardım et

Yarınlar yokmuşçasına geceyi delen

Bir kuş sesi gibi

Düşlerime saklanmayacağım

Yaşamayı

Bir ömür boyu seninle yaşamayı

O geceyi “Özledim”

O geceyi!

O geceyi…

 

Erdoğan ÖZGENÇ

Adana 26.09.2014 11.45

 
Toplam blog
: 846
: 425
Kayıt tarihi
: 26.06.12
 
 

Emekli banka müdürüyüm ama kart vizitimde "insan" yazıyor. Adana'da ikamet ediyorum. Herk..