Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Mayıs '09

 
Kategori
Şiir
 

O gelecekti az sonra.

Bir bulutun altında durdum ve yalvardım

Ne olur yağdır diye

Ağladığım belli olmasın diye

Ve gözyaşlarımı kolumla sildiğim

O gelecekti çünkü az sonra

Güçlü görünmeliydim

Sırılsıklam olmalıydım

Ama ona olan aşkımdan değil

Bulutların gözyaşlarından

Ve dileğim tuttu

Önce birkaç damla serpeledi

Sonra bir gökgürültüsü kükredi

Ve yağdı yağmurların en kahırlısı

Birlikte ağladık

Meğer ne çok üzülmüşler bana

O gelene kadar susmayın dedim

Gözlerimin kurumasından korktum

Korkma diye fısıldadılar kulağıma

Sizinkisi naz sadece

Ayrılmak kararına hiç gerek yok

Birlikte ağlarsanız aşarsınız ancak

 
Toplam blog
: 1021
: 1607
Kayıt tarihi
: 19.10.07
 
 

Çok eski olmayan bir tarihte tıpkı sizler gibi Melek'lere gülümsermişim uykulu hallerimde!  ..