Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Ekim '07

 
Kategori
Edebiyat
 

O gözler ki bana doğru rotası...

O gözler ki bana doğru rotası...
 

Deniz mavisinden geçen gemileri gördüm bana doğru geliyorlardı… Kırdım dümenimi gönlümün.

Mümkün müydü inkar etmek sevgimi. O gözler ki bana bakar, o gözler ki bana doğru rotası… Masmavi olabildiğince… Gökyüzü deniz olmuş gözlerinde, ben sen olmuşum yokluğunda… Kaç kayık yapmışım kağıttan umutlarımı yüklemiş de bırakmışım mavi sulara… Kaç şişenin içine sıkıştırmışım dön gel diye yalvaran haykırışlarımı… Kaç güvercin uçurmuşum gökyüzüne aynı dileklerle… Mırıldanmışım an be an duaları dudaklarımda… Tek dileğim kavuşmak olmuş yeryüzünde sana.

Şimdi gerçek oldu dileklerim… Sen geliyorsun bana… Bembeyaz bindiğin vapur. Bir gelin edasıyla süzülüyor masmavi sularda… Mavi benim rengim ... Mavi erkek… Sen olabildiğince dişi… Sen beyazlar içinde tertemiz…

Gel sevgilim her zaman ki iskelede bekliyorum seni o bankın üzerinde. Bu sefer yaş yok gözlerimde… Gülümsüyor yüzüm… Biliyorum ki bu sefer boşuna beklemiyorum… Biliyorum ki birkaç saat sonra yanaşacak içinde olduğun gemi bu iskeleye. Güvertede duracaksın… Saçlarını savuracak rüzgar… Kokunu getirecek bana… El sallayacaksın mahcupça gülümseyerek… Düğünüm, bayramım olacak yüzünü görmek… Sevinçle fırlayacağım yerimden… Yanaşacağım en ucuna iskelenin…Elim kalkacak sana sallamak üzere…Yüzümde güller açacak…Endişelenme göz pınarlarımda beliren yaşlar mutluluktan… Başım dönüyor ama dönüşünün sarhoşluğu bu. Kavuşmanın anlatılamaz tadı.

İşte göründü beklediğim gemi…Sevda gemisi… Düşümdeki gibi bembeyaz…Nasıl da nazlı nazlı süzülüyor… Dokunmayın bana, seslenmeyin, bırakın doya doya tadını çıkarayım bu eşsiz anın.

Yürek yangınım… Hayallerimin kahramanı… Sevdiğim sen de... Gel sevda gemisi… Nazlı nazlı gel…Salına salına gel… Getir artık sevdiğimi bitsin bu hasret. Deniz gözlerinde bana çevrilen rota seninle birlikte getirdi yeniden mutluluğu bana… Sen yaşam kaynağım, sen vazgeçilmezim…

 
Toplam blog
: 755
: 776
Kayıt tarihi
: 13.06.07
 
 

Ankara'da doğdum. İlk, orta, lise ve üniversite eğitimimi Ankara'da tamamladım. AÜİF iş idaresi b..