Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Kasım '17

 
Kategori
Şiir
 

O Gün Bugündür İşte

O Gün Bugündür İşte
 

Bir gün ayrılacağım bu kentten

Sevinçlerim hüzünlerim bile kalmayacak geride

Haddi hesabı olmayan aldanışlarıma çelme takarcasına gideceğim

Omuzlayacağım yükümü kalbimde ne kadar kanarsa kanasın

 

Olur da rastlarsam köşebaşında ağlayan çocukluğuma

Bir baş okşayıp bir tebessümle ayrılacağım yanından

Kurban edilen en iyi niyetlerim bile dile gelse haklı çıksa

Yararı yok artık döndüremezler beni bu meçhul yoldan

 

Ne karanlık ne kasvetli geceleri bırakmıştım oysa ki ardımda

Her güne dua şükür uzaklaştıkça uzaklaştı yanımdan

Sırtımdaki hançerlerin sayısı bile kaçtı unutmuştum çoktan

Bir gün ayrılacaktım bu kentten o gün bu gündür işte

 

Şiir-Edibe Toğaç

 

 

 
Toplam blog
: 153
: 534
Kayıt tarihi
: 14.02.12
 
 

28.05.1988 Adana doğumluyum ve Adana'da yaşamaktayım! Yazar&Şair '' Başka türlü seviyorum ben seni'..