Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Temmuz '08

 
Kategori
Şiir
 

O gün gelirse,ben anlarım....

O gün gelirse,ben anlarım....
 

Resim,netten ama kaynak yok.


Ne zaman yazdım bilmiyorum. Tarih atmadıklarımdan.
Ama şiirimin altına, Fatih Erkoç'un SENSİZ ÖMÜR şarkısının sözlerini de yazmışım.

Ne alaka ise....
Hayal, meyal, hatırlamak ve hatırlamamakla karışan bir resim.
Ama yaşanır cinsten bir hikaye gibi..

Gözlerini, bakışlarını unutmadım ama...

Rengini unuttum.

Saçının kokusu bile aklımda.

Rengi kahvemiydi?

Siyah sever miydin...

Peki.

Ellerimi sıcacık tutan

Sen miydin? unuttum.

Beni hala ağlatan,

Sen misin? onu da unuttum.

Sen eğer bir gün.

Bir gün bir rüya görürsen,

Azıcık karısık,

Biri öpüverirse seni yanagından

Bilki o benim.

Bilki o gün ağlamısımdır.

Bilki o gün seni çok özlemisim.

Ama,

Eğer baharlar geçer,

yagmurlar kesilir de

Ben bir türlü rüyalarina gelmezsem.

Konuşmaz ve bakmazsam gözlerine.

Yada ağlarsam rüyalarında,

Bilki ben çok uzaklardayımdır.

Bilki ben artık....

O zaman öpücükler fayda etmez.

Kucaklamalar da.

Çiçek isterim.

Sadece çiçek.

Nereye istersen o ağaç altına bırak.

Ben anlarım.

Şarkıyı mutlaka dinleyin.
Yeter ki hasretinle yanmayayım, gel yanıma...
Ah ne gelir elden....

 
Toplam blog
: 141
: 1767
Kayıt tarihi
: 08.03.07
 
 

Önce anneyim, sonra eş, abla ve annemin kızıyım. Elbette yazmayı ve okumayı seven biriyim. Emekliliğ..