Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Mart '13

 
Kategori
İlişkiler
 

O halde neden boşanmıyorsunuz?

 

“36 yaşında üniversite mezunu bir kadınım. Eşimle bundan 8 yıl önce evlendik.

Evliliğimizin ilk yıllarından itibaren mutlu olamadım. Eşim beni hep aldattı. Bunu dahi görmezden geldim. Zaman zaman şiddet de uyguladı.

Çalıştığım şirkete, camları koyu renkli gözlüklerimle gittiğimde arkadaşlarım gözümün morardığını anlarlardı.

Eşim, bir işte birkaç aydan fazla çalışmaz, bir bahaneyle ayrılır. Ailesinden kalan mirasla geçiniyor.

Bense hep çalıştım. Gelir durumum da çok iyi, evin tüm ihtiyaçlarını ben karşılıyorum. Şu ana kadar her şeye katlandım.

Bundan bir ay kadar önce eşim bana yıllardır ilk kez çiçek getirdi. Çok sevindim ancak çok geçmeden nedenini anladım.

‘Biz bu evliliği yürütemiyoruz, artık ayrılalım, herkes kendi yoluna gitsin. Sen de ben de mutlu değilim,’ deyince, başıma kaynar sular döküldü.

Ben onun bunca sene kahrını çekerken o benden ayrılmayı düşünüyordu. Ben o kadar bağırmama rağmen bana karşı ilk kez hiçbir olumsuz tavrı olmadı.

Bu da beni çok şaşırttı. O akşam sessizce evden ayrıldı.

Ben onun yeniden eve döneceğini umut ederken dün postadan gelen evrakla yıkıldım.

Tüm yaptıklarına karşın bana boşanma davası açmış. Hayatında bir kadın olduğunu da öğrendim. Her ikisine karşı kin ve nefret içindeyim.  

Açtığı dava devam ediyor, bunu onun yanına bırakmak istemiyorum. Asla benden boşanmasına izin vermeyeceğim.

Ona bu hayatı zindan edeceğim. Başka bir kadınla bir hayat kuracağı düşüncesi beni çıldırtıyor.  

Sizden öğrenmek istediğim, eşim bu davayı kazanabilir mi?

Bu davayı kaybetmesi için ne yapmalıyım?”

***

Değerli okurum olaylar anlattığınız gibiyse, eşinizin size açtığı boşanma davasının reddine karar verilmesi ihtimali çok yüksek.

Çünkü hem aldatan hem şiddet uygulayan eşiniz ağır kusurludur. Sizin tek yapmanız gereken cevap dilekçenizle birlikte aldatıldığınıza ve şiddet gördüğünüze ilişkin delillerinizi mahkemeye sunmanızdır.

Şiddet gördüğünüzü, aldatıldığınızı ve eşinizi sevmediğinizi söylüyorsunuz. Üstelik ekonomik durumunuzun da çok iyiymiş. O halde neden boşanmıyorsunuz? İşte bunu anlamakta zorluk yaşıyorum.

Eşinizin açtığı davada boşanmak istemiyorsanız, siz yeni bir dava açın ve boşanın.

Hayatı eşinize zindan etmeye çalışırken, asıl kendi hayatınızı zindan ettiğinizin farkında mısınız?

Hayat kavgalarla, kısır çekişmelerle geçirilmeyecek kadar çok değerlidir.

***

Değerli okurlarım, beni bir dost olarak görerek ve güven duyarak en önemli sorunlarınızı benimle paylaştığınız için sizlere çok teşekkür ediyorum.

Mutluluk ve sağlık dileklerimle…

Cengiz Hortoğlu

 hortogludorduncubakis@gmail.com

http://twitter.com/cengizhortoglu

 

 
Toplam blog
: 924
: 4123
Kayıt tarihi
: 20.11.10
 
 

CENGİZ HORTOĞLU Cengiz Hortoğlu Gaziantep'te doğdu. İstanbul Hukuk Fakültesini bitirdi. Serbest a..