Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Haziran '16

 
Kategori
TV Programları
 

O Hayat Benim'den şok eden ayrılık haberi!

O Hayat Benim'den şok eden ayrılık haberi!
 

Yaz sezonunun başında olduğumuz şu günlerde Eylül ayındaki yeni sezonun hazırlıklarının da tüm hızıyla sürdüğünü görmekteyiz. Yeni dizilerin oyuncu castları ile ilgili haberlerin yanı sıra, sezon finalinin ardından yeniden ekranlara dönecek olan yapımlarla ile ilgili yenilik haberleri de geliyor.

Bahsi geçen bu haberlerden bir tanesi geçtiğimiz saatlerde geldi ve gerçekten şok etti. Bildiğiniz gibi FOX'un pazar günleri yayınladığı ve bu pazar 100.bölümü ile sezon finali yapacak olan O Hayat Benim dizisi ekranların en popülerleri arasında başı çekiyor. Bir dönem Nuran karakterine hayat veren Yeşim Ceren Bozoğlu'nun diziden ayrılması ile duraklama dönemine giren ve bitebileceği konuşulan dizi, buna rağmen vites arttırmış ve yoluna devam etmişti. Şimdilerde ise dizinin başka bir başrolü ile ilgili ayrılık iddiaları ortaya çıktı.

Birçok izleyicinin Leyla ile Mecnun dizisi ile tanıdığı ve sette yaşadığı darp olayının ardından kısa bir süre ortalıktan kaybolup O Hayat Benim dizisi ile geri dönen Ezgi Asaroğlu'nun O Hayat Benim dizisinden ayrılacağı iddia edildi.

Bu iddianın arkasında ; oyuncunun kaprislerinin fazla olduğu ve bu durum yüzünden sette huzursuzluğun çıktığı gibi bir sebep yatıyor. Bu sebep yüzünden Asaroğlu'nun önümüzdeki sezon dizinin kadrosunda olmayacağı ve yerine başka bir oyuncunun dahil olacağı iddia edildi.

Şahsen bana çok mantıklı bir iddaa gibi gelmedi bana. 100 bölüme gelmiş bir dizinin bu tür sebeplerle başrolünü kaybetmesi mantıklı bir iş değil gibi. Tabi ki Yeşim Ceren Bozoğlu olayını da hesaba katarsak, daha da dikkatli olunacağını düşünüyorum.

Bu konu ile ilgili henüz bir yalanlama gelmezken, ilerleyen günlerde bu iddianın doğru olup olmadığı elbet ortaya çıkacaktır.

ANIL KOLDAŞ

NOT : Milliyet Blog sayfası içerisinde yazdığım tüm yazılar birebir alınarak ve üstüne saçma başlıklar koyarak başka sitelerde ASLA yayınlanamaz. Aksi takdirde yasal işlem ile karşı karşıya kalmanız muhtemel olacaktır.

 

 
 
Toplam blog
: 670
: 3634
Kayıt tarihi
: 11.02.13
 
 

Balıkesir Üniversitesi Sosyoloji Bölümü mezunuyum. Koyu Fenerbahçeli, Ankara aşığı olup; anlataca..