Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Nisan '08

 
Kategori
Edebiyat
 

O Işık, Ay ve Deniz

O Işık, Ay ve Deniz
 

Hani karanlığın olanca kudretiyle boğduğu

Yıldızsız bir gecede,

Taa...uzaklardaki dağların

Uçsuz bucaksız bir tepesinde

Garip bir çobanın parlak ateşi yanar;

Yanar da sana görünür ya?

İşte tutamazsın o parlak, sımsıcak ateşi.


Hani pırıl pırıl bir gecede

Ay düşer, o çok sevdiğin tuz kokan denize

Ve ayaklarının dibine.

Yakamoz olur, ışık olur, su olur;

Olur da seni gülümsetir ya?

İşte dokunamazsın o ışığa, aya, ve suya.


Sen;

O parlak, sımsıcak ateş

O ışık, ay ve deniz oldun bana

Ve benim bütün çabam;

Ateşin içindeki kor

Işıktaki hüzme, ayın en görkemli hali

Ve suya düşen yakamoz olmak.

Biliyorum işim çok zor.



15/02/2001,izmir




Not: Bu şiiri yedi sene önce, Eşim'e yazmıştım. Yaklaşık iki sene önce de bu sayfalarda yayınlamak istedim ama o günlerde şiirlere yayın yasağı olduğu için sizlerle paylaşamamıştım. Şimdi ruhunuzun sofrasına, sere serpe sermekten mutluluk duyuyorum.

 
Toplam blog
: 898
: 3759
Kayıt tarihi
: 09.06.06
 
 

İzmir'de yaşıyorum.    Çok uzun yıllar öncesinden başlayıp, hiç ara vermeden bugünlere kada..