Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Aralık '07

 
Kategori
Kişisel Gelişim
Okunma Sayısı
338
 

O kadar para verdik, kardeşim!

O kadar para verdik, kardeşim!
 

Gülümsüyorum, gülümsüyorum ve biliyorum ki her şey daha iyi olacak. Olmalı da artık ya! Bu bitirdiğim 5. olumlu bakış kitabı.

Bugün Pazar şöyle rahat bir uyku çekeceğim diye düşünürken, birden sanki deprem oluyormuş gibi bir sallantı ile fırladım yataktan. Evet, korktuğum başıma geldi, yine bizim hamarat belediye kavşağı düzenlemek için Pazar günü saat 08.00’i seçmiş! Hani, ‘’Rüyanda mı gördün kardeşim !’’ derler ya, işte tam öyle bir şey. Ne kadar güzel bir Pazar sabahı hayal ederken.ne buldum. Sinirlerim gerildi nerdeyse koptu kopacak.

Zaten, hava da bir sıcak, bir sıcak o kadar olabilir. En az kırk derecedir kesin. Birde kendi kendime söz vermiştim artık hep pozitif olacaktım. Gel de ol kardeşim. Her gün, olumlu bakmayı sağlayacak
kitaplardan alıp geliyorum. Allah’tan çok akıcı oluyorlar ve bir gecede bitiriyorum. Sonra ne mi oluyor ? Kitabı bitirdiğim anda ki gazla yarından itibaren her şey değişecek diyorum. Ama, nedense daha sabahında etkisinden kurtuluyorum.

Evde de tek olmanın da sıkıntısı var. O da işin tuzu biberi oluyor. Bizimkiler kayınpederin Mersin de ki yazlığındalar. Gitmek istiyorum, ama; bir gece için gitmek çok yorucu ve de çok yorucu (2. yorucu maddi anlamda) oluyor. Çocukları da öyle özledim ki! Hani derler ya burnumda tütüyorlar. Yok ya karıştırdım . Lahmacun mu bunlar burnumda tütsün. Kısaca, çok özledim, çookkkkkk.

Hemen bir duş alıp, rahatladım.Ve üstümden (yani içimden) kapkara karamsarlık gömleğimi çıkardım ve aynada gülümseme çalışmaları yaptım. Gülümsüyorum, gülümsüyorum ve biliyorum ki her şey daha iyi olacak. Olmalı da artık ya! Bu bitirdiğim 5. olumlu bakış kitabı. Ne kadar mı verdim bu kitaplara? Size ne ? Benim param, nasıl istersem harcarım. Hem, azıcık bile gülümsemek için bu kadar para verilmez mi ki.

Ben eminim bir dakikalık gülümseyiş için milyarlar verecek insanlar vardır, asla gülümseyemeyenler. Ben onlardan olmayacağım. Benim eşim ve çocuklarımda gelince nasıl olsa tekrar dünyanın en mutlu insanı olacağım. Var mı benim kadar, mutlu olabilen. İçime doğuyor, işlerimde çok daha iyi olacak ve sürekli iyiye gidecek . Olmazsa mı? Ben iyiyi düşüneceğim ne fark eder ki! Olacak, olmalı. Çünkü, masallar ve filmler de de hep sonunda iyiler ve pozitifler kazanır!.
Gerçek hayatta mı?

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

ve biz onu görmeyi bilmeliyiz. yüreğinize sağlık mutlu kalın...sevgiler

Ozlem Ozkulak 
 12.12.2007 17:11
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
 
Toplam blog
: 55
Toplam yorum
: 68
Toplam mesaj
: 30
Ort. okunma sayısı
: 918
Kayıt tarihi
: 08.07.06
 
 

40 Yaşından Sonra Evet, ben yıllarca okudum, okudum. Ne bulursam, elime ne geçerse. Kırkından sonra..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster