Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Aralık '13

 
Kategori
Şiir
 

O'na Geldim

O'na Geldim
 

Görsel: Alıntıdır


 

Bu âlemin kaynağından

Bir tecelli cana geldim

Bir kalemin kaynağından

Andaki bir şana geldim

 

Kalu bela dedikleri

Rahmana söz verdikleri

Bin bir şekle girdikleri

İşte o meydana geldim

 

Geldim ise ben mi geldim

Bugün değil dün mü geldim

Sanki cana can mı geldim

Hayalime kana geldim

 

Aşkı buldum özüm ile

Anlatamam sözüm ile

Eğilecek yüzüm ile

Bir mübarek hana geldim

 

Hancı beni iyiledi

Sanki aşkla büyüledi

Bilmem neyle mayaladı

Kansız idim kana geldim

 

Hem öğrendim abdest, namaz

Gitti kalpten haset, garaz

Gayrı çıkmaz benden maraz

Şahin gittim suna geldim

 

Bir eylendi gece, gündüz

Dere, tepe hep oldu düz

Bahar geldi, kayboldu güz

Bilmem nasıl dona geldim

 

Dedi hancı zikir eksik

Birazcık da fikir eksik

Hem gayret hem şükür eksik

Dedim hancı sana geldim

 

Allah izin verdi ise

Yollarımı sürdü ise

Kaderimi ördü ise

Derdime dermana geldim

 

Murat ağlar murad eder

Gafletinden feryad eder

Sanki kendi irad eder

Bundan gittim şuna geldim

 

Hacıoğlu kalem kimin?

Senden çıkan kelam kimin?

Salât kimin, selam kimin?

İşte şimdi O’na geldim

 

Selam ve muhabbetle..

Murat HACIOĞLU

12.12.2013

www.murathacioglu.com

https://twitter.com/murathacioglu

 
Toplam blog
: 656
: 1708
Kayıt tarihi
: 08.12.08
 
 

Allah kimisine “Yürü ya kulum” demiş. Ben onu “Yürü, yaz kulum” anladım. Yürü anca gidersin manas..