Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Kasım '17

 
Kategori
İnançlar
 

O’nu (s.a.v.) Anlatmak…

O’nu (s.a.v.) Anlatmak…
 

O’nu (s.a.v.) anlatmak asla bize düşmezdi, buna asla layık da değiliz, O’nu anmak ancak bizim dilimizi ve kalemimizi ziynetlendirirecek iken biz bu işe neden girdik? O Kutlu Nebi’nin (s.a.v.) mübarek doğum günlerinde küçücük de olsa gönlümüzden kopan bazı hisleri paylaşmak istedik de aczimize bakmadan bu işe giriştik. Kusurumuzu Allah (c.c.) affetsin, bizi Efendiler Efendisi’nin (s.a.v.) şefaatlerine nail eylesin…

O (s.a.v.),

*Habeşistan Kralı Necaşi’nin “Keşke şu saltanata bedel Muhammed-i Arabi’nin (s.a.v.) hizmetkârı olsaydım” dediği Sultanlar Sultanı’dır.

*Allah’ın Cennet’in kapısına kendi ismi ile birlikte ismini yazdığı Habib-i Zîşan’dır.

*Hz. Musa ve Hz. İsa’nın ümmetinden olmayı dilediği Resul-i Ekrem’dir.

*Mahşer Gününde “Ben, beni seven ümmetimi almadan Cennet’e girmem” diyecek olan Ümmeti’ne karşı En Şefkatli Peygamber’dir.

*Âlemlerin Rabbi Allah’ın “Sen olmasaydın Âlemleri yaratmazdım” buyurduğu Habibullah’tır.

*Hz. İsa’nın (a.s.) İncil’de “Size gerçeği söylüyorum. Benim gidişim size faydalıdır. Zira ben gitmezsem Tesellici size gelmez” diyerek müjdelediği İnsanlığın En Büyük Tesellicisi’dir.

*Mehmed Akif Ersoy’un “Medyun O’na cemiyyeti, medyun O’na ferdi” diyerek tüm insanlığın ve her bir ferdin O’na borçlu olduğunu ifade ettiği İnsanlığın İftihar Tablosu’dur.

*Süleyman Çelebi’nin, yüce ve üstün sıfatlarını aşk ile anlatmak için hakkında Mevlid-i Şerif’i kaleme aldığı Sevgililer Sevgilisi’dir.

*20. yy’ın önde gelen filozoflarından Alman Prens Bismarck’ın "Ben bütün kütüb-ü semaviyeyi tetkik ettim. Tahrif olmalarına binaen, beşerin saadeti için aradığım hakikî hikmeti bulamadım. Fakat Muhammed'in (aleyhissalâtü vesselâm) Kur'ân'ını umum kütüplerin fevkinde gördüm. Her kelimesinde bir hikmet buldum. Bunun gibi beşerin saadetine hizmet edecek bir eser yoktur. Böyle bir eser, beşerin sözü olamaz. Bunu Muhammed'in (aleyhissalâtü vesselâm) sözüdür diyenler, ilmin zaruriyatını inkâr etmiş olurlar. Yani, Kur'ân Allah kelâmı olduğu bedihidir." diyerek hayranlığını dile getirdiği İnsanoğlu’nu Kurtuluş ve İki Cihan Saadetine Götüren Rehber-i Ekmel’dir.

*1400 senedir Müminlerin kalplerinde ve zihinlerinde yaşayan ve yüzbinlerce Evliya, Asfiya, Âlim ve Arif’leri nurlandıran ve nuru kuvvetlenerek yayılmaya devam eden Kur’an-ı Azimüşşan’ın Şerefli Mübelliği’dir.

*Ebubekir-i Sıddık’ın, Ömer bin Hattab’ın, Hz. Ali’nin, Hz. Osman’ın, her biri birer yıldız olan yüzlerce Sahabe’nin “Anam babam Sana feda olsun Ya Resulullah” diyerek kendilerini feda edercesine sevdikleri En Sevgili’dir.

*Ebedi Yurdu'na İrtihallerinden sonra Bilal-ı Habeşi’nin dizlerinin tutmayıp bir daha ezan okuyamadığı Sultan-ı Zîşan’dır.

*Âlemlere Rahmet olarak gönderilen Hz. Muhammed Mustafa (s.a.v.)’dır. Allah’ın Salat ve Selamı O’nun ve âl ve ashabının üzerine olsun…

İyi ki doğdun, Rabbimiz iyi ki Seni yarattı ve iyi ki bizi Sana ümmet etti. Rabbimiz bizi ve neslimiz ümmetin olmak şerefine layık eylesin… O dehşetli mahşer gününde bize şefaat eyle Ya Resulullah…

Amin.

 

 
Toplam blog
: 37
: 1204
Kayıt tarihi
: 31.03.17
 
 

Hakikati salt aklına ve ilmine güvenerek aramak, karanlık bir gecede, ıssız bir çölde kafa feneri..