Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Kasım '09

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

O'nu özlüyoruz

O'nu özlüyoruz
 

Mustafa Kemal Atatürk tam 71 yıl önce aramızdan ayrıldı.

Biz O' nun kurduğu cumhuriyetin sonradan dünyaya gelmiş kuşaklarıyız.

Ama inanın, O' nun döneminde yaşamış insanların bu ölüm yıldönümlerinde hissettiği duyguları aynen yaşıyorum.

Lütfen tarihe ilgi gösterin.Özellikle Osmanlı Devleti'nin son 200 yıllık tarihi bize bugünkü cumhuriyetin ve Atatürk gibi bir devlet adamının o zor şartlarda nasıl ortaya çıktığını anlamamıza yardımcı olacaktır..Sonsuza dek Cumhuriyet ve Sonsuza dek Atatürk...

 
Toplam blog
: 8
: 448
Kayıt tarihi
: 07.11.09
 
 

İzmir'de doğdum, büyüdüm, okudum, evlendim, çocuk sahibi oldum. İzmir'de yaşamaya devam ediyorum. Ta..