Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Nisan '08

 
Kategori
Şiir
 

O Resulü özledim

O Resulü özledim
 

Mescid-i Nebevi huzur kaynağı


Şiir yazmasını çok beceremesemde Peygamber efendimizin kutlu doğumu münasebetiyle zihnimden geçen kelimeleri nazım olarak kaleme aldım. 100. blog yazım olarak O'nun hatırasına atfen yayınlamak istedim.
Tüm bolg yazar ve okurlarına derin selam ve muhabbetlerimle.

Baharı özlüyorum

Özlüyorum güneşli, ılık, renkli baharı.

Özlüyorum kır çiçeklerinin yaydığı havayı.

Özlüyorum çiğdem düşmüş çim kokusunu.

Ve şimdi özlüyorum diyarımın baharını.

Siz, hiç ıslak caddelerde dolaştınız mı?

Siz, çise düşmüş yaprakları avuçladınız mı?

Sevgi nedir, mutluluk nedir tattınız mı?

Doyasıya içinize çektiniz mi gül kokusu gibi?

Bildim bildim, sevgi kalbe giden yolmuş.

Bildim mutluluk, sevgiden ayrılan kolmuş.

Kin, nefret gitmedikçe yüreklerden,

Sevgi yetim, mutluluk öksüzmüş.

Nasıl varılır cennet kokulu bahara?

Bir çiçek daha açtı, yırtarak toprağın bağrında.

Uzak değil sabah, karanlık sancı gibi artıyor,

Işık hüzmesi gün doğumunda parlıyor.

Şimdi ellerim yetişmiyor o güzel bahara.

Nerededir? Ümitle düşsem yollara.

Özlemim, sevincim bir demet çiçek olsa,

Huzura varıp, Ravza’ya bıraksam.

Canımdan aziz, ruhumdan daha hürsün.

Sen tüm âlemde insanlara huzursun.

Efendim, peygamberim, sevgilimsin,

Âlemlerin sahibinden bize müjdecisin.

Ey Nebi, son temsilcilerin de nice çileler çekti.

Dertlenen yüce ruhlar ardından gitti.

Ahdimiz var bizimde dönmeyiz asla bu yoldan,

Ne çile çektirse, ne servet verseler hem de.

Muammer MURAT

9 Şubat 2008

 
Toplam blog
: 163
: 4552
Kayıt tarihi
: 03.09.07
 
 

1965 yılında Erzincan'da doğdu, İzmir'de yüksek eğitim alıp, devlet memuru oldu. 5 yıl süreyle bi..