Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Mayıs '12

 
Kategori
İlişkiler
 

O sensin! Ben, tek eli cepte

O sensin! Ben, tek eli cepte
 

O sensin! Ben, bir eli boşlukta....


Ben seni nerden tanıyorum?!

 Bu bakış, gülüş hiç yabancı değil, tanıdık, bildik; valla!

Tuttuğun ŞEY, yer bana dahil; o zaman sen?

Gözlerin, sözlerin, anlatıyorsun; o mekanda, o insan içi bakıyor, dinliyorum; evet sensin; ya ben?

Doğum anımdan kalansın, o şahit; ya da ölüm anımda kalacak olan, yanımda, yine şahit sen!

Uzandığın yerdeyim.

Uzaktım. Şimdi görüyorum, yakınım. Benim gördüğüm gibi, o tanım içi beni göremediğini görüyorum; ya ben?

Görmüyor olansın, sensin o!

1. Not: Elini uzatıyorsun O boşluğu doldurmak için, uzatıyorum elimi; yakın sandığım uzaklığımsın.

2. Not:

Ben

hiçbir zaman

iki elini birden

cebine sokup

yaşayanlardan

olmadım olamadım

sen o

ben

tek eli cepte.

Ş.Y.

3. Not: Okuyarak seyrettiğim bir renkten düşüşümü yazdım.

 
Toplam blog
: 650
: 412
Kayıt tarihi
: 07.06.07
 
 

İzmir.  Aşk ve Şiir. Müzik. Kitap. Varlık ve Sözcükler ve .... ..