Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Ocak '12

 
Kategori
TV Programları
 

O Ses Türkiye – Düello : Elif & Gökçe yorumum – Buram Buram Teenage kokan Düello …

O Ses Türkiye – Düello : Elif & Gökçe yorumum – Buram Buram Teenage kokan Düello …
 

Hadise2 nin ekibinden olan yerli Miley Cyrus çıtı pıtı Elif Şİmşek ile şirin mi şirin teenage Gökçe Özgül arasındaki düello, her iki koldan da buram buram gençlik kokan hayat dolu bir performans izlettirdi bizlere… O kadar ki, 16 lı yaşlara geri dönüp, sonsuza dek oralarda kalmayı diledim bir an için Yüce Tanrı ‘ dan…

Ya inanamıyorum dişi üstad Hadise‘nin yarattığı eşleştirmelere… Bu kadar mı ustaca ayar yapılır düellolara… Bu derece mi ne istediğini bilir bir insan… Bu sefer ki performansta da neredeyse hemen hemen aynı ayarda ve aynı tarzda iki sesi, enfes ötesi bir düelloda buluşturmayı başarmış Hadise…

O yüzden eli öpülesi ve yürek dolusu kutlanası bir işe imza attığını, altını kalın kalın çizerek, bir kere daha belirtmek istiyorum… Çünkü turlar ilerlediğinde, güçlü seslere sahip olmak kadar, takım içi dengeler ile kulvarları da çok iyi belirlemiş olmak, yarışmada öne geçebilmek için başarılması gereken işler olacak…

Hadise ‘nin daha şimdiden, bu zor görevin üstesinden tamamen geldiğinin söyleyebiliriz dostlarım… Başta ki doğru sesleri seçmek yanında, şimdi ki ince ayar işlerini de büyük bir maharetle yerine getiriyor Hadise Hanım… Hani bazı jüri üyeleri gibi eline yüzüne bulaştırmıyor demek istiyorum bir taraftanda…

Düello için seçilen parça, benim de tercihlerimden biri olan Lady Gaga ‘dan ” Bad Romance ” idi… İki genç star adayının da bayıldığı bir şarkı ile bir performans gerçekleştirmek, bir başka açıdan o ikisine duyulan saygıyı da göstermekteydi bana göre…

Müsabakaya gelecek olursak, ikisi için de hem bir o kadar kıran kırana geçtiğini, hem de ikisini birden olabilecek en üst seviyede eğlendirdiğini söyleyebilirim gözlemlerimden hareketle… Yani, elenecek ismin dahi, asla unutulmayacak hatıralarla ayrılmasını sağlamış oldu sevgili Hadise Hanım…

Açıkçası düelloda, kimse ön plana çıkmadı… Benim açımdan ikisi de galip olarak seçilebilirdi… Son derece başarılı iki genç yetenek izledik bu düello performansında… Buradan kim çıkarsa çıksın bir iki tur ilerleyebilecek güçte olacaktı… Ama benim tercihim yerli Miley Cyrus Elif Şimşek olurdu…

O ‘nu neden tercih ederdim, bilmiyorum açıkçası… Sadece aklımdan Elif ‘ in adının geçtiğini bile söyleyebilirim… Yani performanslar tahmin edemeyeceğiniz kadar yakın idi birbirine… Hangisi elense üzülebileceğiniz bir düet düello seyrettik benim bakış açıma göre…

Sevgili Hadise Hanım‘ ın tercihi, benim ismim değil, Gökçe Özgül oldu… Asla eleştiremeyeceğim bir seçim… Çünkü O da bunu Elif kadar hak etmişti… Sadece tercih meselesi olduğu söylenebilir… İşte, o buram buram teenage kokan, son derece keyifli düello performansının video linki dostlarım…

Sevgi ve Saygılarımla… Fırat ÖÇAL

www.hayatveinsan.com/o-ses-turkiye-duello-elif-gokce-yorumum-buram-buram-teenage-kokan-duello/
a

 
Toplam blog
: 700
: 694
Kayıt tarihi
: 24.03.11
 
 

Üniversite mezunu, eğitim alanında çalışıyor, yazı çalışmaları yapıyor, hayata ve insana dair cid..