Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Ocak '13

 
Kategori
TV Programları
 

O Ses Türkiye – Düello : Eren Şenay & Sinan Yıldırım – sahneyle en iyi bütünleşen isim kazandı

O Ses Türkiye – Düello : Eren Şenay & Sinan Yıldırım – sahneyle en iyi bütünleşen isim kazandı
 

O Ses Türkiye ‘ de sırada bir Hülya Avşar düellosu vardı… Eren Şenay ile Sinan Yıldırım arasındaki bu düellonun  parçası Orhan Gencebay ‘ dan ‘ Dertler Benim Olsun ‘ olarak belirlenmişti… En baştan Eren ‘ in ses rengindeki yumuşaklık bakımından avantajlı olduğunu düşünmüştüm…

Eren ‘ in diğer bir şanslı olduğu yön ise sahnedeki neredeyse profesyonellere taş çıkartacak duruşundaki ustalıktı… Sanki 40 yıldır sahneye çıkıyordu ve o özgüvenle duruyordu herkesin önünde… Biraz ukalaca bulsam da, yaptığı işten emin insanlara son derece yakışan bir tavırdır bu…

Bence o duruş Eren Şenay ‘ a da çok yakışıyordu ve onu bir değil bir kaç adım öne çıkardı performansında… Konserinde sahne almışta herkese öpücükler yollamak üzere oradaymış gibiydi ve bu ayrıntı elbette ki Hülya Avşar ‘ ın gözünden kaçmadı…

Tahmin ettiğim gibi Avşar kızı, hiç duraksamadan en doğru olanı yaptı ve Eren Şenay ‘ ı seçti… İşte o keyif dolu anları yeniden yaşama fırsatını bulabileceğiniz, performansın video linki… Herkese keyifli seyirler dilerim efendim…

Sevgi ve Saygılarımla… Fırat ÖÇAL

http://www.hayatveinsan.com/o-ses-turkiye-duello-eren-senay-sinan-yildirim-sahneyle-en-iyi-butunlesen-isim-kazandi-17122012-video-linki-dahil/

Editörüme: Yazımın ana sayfa linkini, okurlarımın benzer türden yazılarıma ulaşabilmeleri için tıklanabilir halde bırakırsanız çok memnun olurum... Okurlarımın yazımla alakalı yüzlerce farklı yazıya sitemden bu linklerle ulaşabileceklerini düşünüyorum... Bütün bunların ötesinde, linklerimin gönüllü olarak tıklanmasının, yazılarıma okuyucularımdan gelecek yorumların gücünü de arttıracağına inanıyorum... Umarım bu küçük ricamı reddetmezsiniz... İyi çalışmalar dileğimle... Saygılarımla...

 
Toplam blog
: 700
: 694
Kayıt tarihi
: 24.03.11
 
 

Üniversite mezunu, eğitim alanında çalışıyor, yazı çalışmaları yapıyor, hayata ve insana dair cid..