Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Ocak '13

 
Kategori
TV Programları
 

O Ses Türkiye – Düello : Tuana Mey & Eser Erdem Perkins – Tuana ve Eser Döktürdü … ( 17/12/2012 )

O Ses Türkiye – Düello : Tuana Mey & Eser Erdem Perkins – Tuana ve Eser Döktürdü … ( 17/12/2012 )
 

Murat Boz ‘ un Tuana Mey ile Eser Erdem Perkins  arasında geçecek düello için seçtiği parça, benim de favorilerimden olan Adele ‘ den ‘ Rolling In  The Deep ‘ idi… Bence her ikisinin de sesi son derece keyif vericiydi ve seçilen parça içinde son derece uygundu…

Bu yüzden daha en başından beni muhteşem bir düellonun beklediğinin farkındaydım… Fakat daha özgün bir sese sahip olduğunu düşündüğüm Tuana ‘ yı düello başlamadan önce kapışmanın az bir farkla da olsa favorisi olarak görmüştüm…

Şarkının içine girişinden ses renginin ayrıntılarına kadar benim için daha öne çıkan bir isimdi Tuana… Eser ‘ in tok ve yüksek bir sesi vardı… Bana bazı parçalarda takılabileceğini düşündürttü… Tuana ‘ nın ise geniş ve derin bir ses aralığı olduğunu hissettim ve bir çok parçada başarılı olabileceğine inandım…

Düşündüğüm gibi de oldu ve Murat Boz bu düelloda Tuana Mey ‘ i seçerek benim bakış açıma göre doğru bir karar verdi… Çünkü şarkı ikisi için de biçilmiş kaftandı, ama daha fazla seçeneği olan ses Tuana ‘ nınki olduğu için Murat Boz tercihini ondan yana kullandı…

İşte o harika ötesi düellonun son derece keyifli anlarını tekrar tekrar yeniden yaşama fırsatı bulabileceğiniz performansın video linki…

Sevgi ve Saygılarımla… Fırat ÖÇAL

http://www.hayatveinsan.com/o-ses-turkiye-duello-tuana-mey-eser-erdem-perkins-tuana-ve-eser-dokturdu-17122012-video-linki-dahil/

 

 
Toplam blog
: 700
: 694
Kayıt tarihi
: 24.03.11
 
 

Üniversite mezunu, eğitim alanında çalışıyor, yazı çalışmaları yapıyor, hayata ve insana dair cid..