Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Ocak '12

 
Kategori
TV Programları
 

O Ses Türkiye – Düello: Fazilet & Ayça yorumum ve nefis bir Müzik ziyafeti …

O Ses Türkiye – Düello: Fazilet & Ayça yorumum ve nefis bir Müzik ziyafeti …
 

En adaletli bulduğum ve en kaliteli eşleştirmeleri yapan iki isimden biri olan, Murat Boz‘ un ekibinden Fazilet Özgün‘ ü ve Ayça Aral‘ ı karşı karşıya getirdi şimdiki düellomuz… Şarkı da harikaydı bana göre… Benim gençliğimin yıldızlarından İzel ‘ in ”Ah Yandım ” parçası…

Baştan sona tadına doyulmaz bir kapışma seyrettirdi ikisi de bizlere… Diğer jüri üyeleri şarkının duygusunu hissettirme konusunda kararsızdılar ve farklı isimleri tercih ettiler… Ama bana soracak olursanız, Faziletin‘ de Ayça‘ nın da şarkıyı tenimize ve ruhumuza aktarma becerisi aynı başarı düzeyindeydi…

Dışarıdan baktığında iddiasız duran isimler gibi Fazilet‘ de Ayça ‘ da… Gel gelelim, doğru şarkı seçimleri yapıldığında, büyüdükçe büyüyorlar… Kim elense insanın içinin yanacağı bir düello oldu Murat Boz ‘ un bu kapıştırması… Ama benim tercihim Murat ‘ ın seçtiği Ayça değil, kesinlikle Fazilet olurdu…

O ‘ nun sesindeki tınıyı ve duyguyu Ayça ‘ nınkisine nazaran daha çok sevdim… sadece bu tür bir farktan bahsedebilirim ikisi arasındaki… Yoksa, Ayça ‘ da nefis yorumladı o parçayı… Fazilet ‘ deki ses rengi, bana daha yakın ve zevkime daha çok hitap ediyor…

Şarkıdaki iniş ve çıkışlarını daha profesyonel bulduğum ve sonraki turlarda daha kaliteli işlere imza atacağına inandığım için Fazilet‘ i seçerdim… Ama Murat Boz‘ un seçiminin de yanlış olduğunu düşünmüyorum… Tercih meselesi diyebilir ve farklı jüri üyelerinin yaptığı saçma sapan seçimler kadar eleştiremeyebilirim…

Neyse, Ayça‘ nın yolu açık olsun diyor, bir sonraki kapışmada başarılar diliyorum kendisine… İşte, bir müzik ziyafeti tadında geçen, o harika düello performansının video linki… İyi eğlenceler dilerim dostlarım…

Sevgi ve Saygılarımla… Fırat ÖÇAL

www.hayatveinsan.com/o-ses-turkiye-duello-fazilet-ayca-yorumum-ve-nefis-bir-muzik-ziyafeti/

 
Toplam blog
: 700
: 694
Kayıt tarihi
: 24.03.11
 
 

Üniversite mezunu, eğitim alanında çalışıyor, yazı çalışmaları yapıyor, hayata ve insana dair cid..