Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Ocak '13

 
Kategori
TV Programları
 

O Ses Türkiye – Düello: Filiz Aydın & Mehmet Bilgi & Samet Nohut – Tanrım o ne muhteşem düelloydu!

O Ses Türkiye – Düello: Filiz Aydın & Mehmet Bilgi & Samet Nohut – Tanrım o ne muhteşem düelloydu!
 

Bu seferki üçlü düelloda Hadise Filiz Aydın ‘ ı, Mehmet Bilgi ‘ yi ve Samet Nohut ‘ u karşı karşıya getirdi… Getirdi ama keşke getirmez olaydı… Aman Allahım o nasıl bir performanstı öyle… Bu üçlü parçayı aldı uçurdu ve bir daha aşağıya indirmedi…

Yemin ederim, daha bu turda böylesine unutulmaz bir performans görmeyi hiç ama hiç beklemiyordum dostlarım… Zaten biss de yaptılar ve bu muhteşem üçlü parçayı bir daha okudular ve salonu alkıştan kırıp geçirdiler…

Bu ilginç ve vahşi geçmesini beklediğim kapışmada Bülent Ersoy ‘ dan ‘ Kor ‘ şarkısı düello parçası olarak söylendi… Hepsi de birbirinden mükemmel okudular ama, ben parça bir kadın şarkısı olmasına rağmen, ses tonlarındaki duygu yükleri bakımından Samet ‘ in ve Mehmet ‘ in düelloda bir adım öne çıkmalarını bekliyordum…

Tahminimde yanılmadığımı performans esnasında açık ve net olarak gördüm… Tamam, Filiz de hiç kötü okumadı ve yorumu eşsizdi ama şahsi kanaatim Mehmet ile Samet bu parçada kendilerini fazlasıyla aştılar ve kolay bir düello olmasını bekleyen Hadise ‘ yi son derece zor bir durumda bıraktılar…

Keşke sadece iki kişinin katıldığı bir düello olsaydı da erkeklerden biri başka bir düelloya saklansaydı… Ama insan çıplak kafa seslerine bakarak o kadarını tahmin edemiyor ne yazık ki… Demin de söylediğim gibi, ana kapışma öne çıkan Samet Nohut ile Hadise ‘ yi bir önceki eleme turunda ağlatmayı başaran Mehmet Bilgi arasında gerçekleşti…

Çok zorlansa da Hadise bissden sonra kem küm ede ede, acı çeke çeke Samet Nohut ‘ u düellonun galibi olarak seçti ve diğer iki güzide ses yarışmaya veda etti… İşte o unutulmaz performansın video linki… Herkese keyifli seyirler dilerim efendim…

Sevgi ve Saygılarımla… Fırat ÖÇAL

http://www.hayatveinsan.com/o-ses-turkiye-duello-filiz-aydin-mehmet-bilgi-samet-nohut-tanrim-o-ne-muhtesem-duelloydu-oyle-10122012-video-linki-dahil/#.UOmCaHaQHmE

 

 
Toplam blog
: 700
: 694
Kayıt tarihi
: 24.03.11
 
 

Üniversite mezunu, eğitim alanında çalışıyor, yazı çalışmaları yapıyor, hayata ve insana dair cid..