Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Aralık '11

 
Kategori
TV Programları
 

O Ses Türkiye – Düello: Gamze & Merve yorumum ve gördüğüm en kötü düello...

O Ses Türkiye – Düello: Gamze & Merve yorumum ve gördüğüm en kötü düello...
 

Benim önceleri O Ses Türkiye ‘ de en az şans tanıdığım jüri üyesiydi Mustafa Sandal … Diğer yıldız jüri üyelerinin yanında karizmasını sönük bulmam yanında, kendisiyle ve prdüktörlüğüyle fazla böbürlendiği için hiç tutmadığım isimlerden biriydi…

Gel gelelim öylesine parlak ve güçlü isimler Mustafa Sandal ‘ ı seçti ki, takımındaki sesleri yan yana sıraladığımda, önceki negatif fikrime rağmen yavaş yavaş acaba demeye başladım… Sadece dönüp de bakmayacağım bir kaç isim dışında, gelen tercihlerle güçlü bir ele sahip oldu…

O yüzden en baştaki kadar umutsuz değilim yarışmayla ilgili olarak kendisinden… Ama işte o bir kaç tane deyip de dönüp bakmayacağımı söylediğim isimden ikisi, bu düelloda karşılaştılar… Mustafa Sandal ‘ ın ekibinden olan Gamze Karabaş ve Merve Temel , bana soracak olursanız bu yarışmanın en zayıf halkaları arasında yer almaktalar…

Mustafa bu iki ismi açıkladığında, kimin eleneceğini hiç düşünmedim bile… Hani diğer düellolarda oladuğu gibi bir heyecan yada bir gerilim durumu hiç mi hiç yaşamadım… Düello esnasında da beni haklı çıkarmak istercesine, ikisinden de olabilecek en kötü performanslar geldi…

Demek ki dedim, gerçekten de dişe dokunur bir müzik kulağına sahipmişim… İyiyle kötürü ayırt edebilecek kadar kendimi ve kulağımı yetiştirmişim… Sözlerimin bundan ötesi, eleştiri dozajını aşacak gibi duruyor… O yüzden, haddimi bilip burada susmayı tercih ediyorum müsadenizle…

İsterseniz ortaya konan performansları sizlerle birlikte, bir kere daha hatırlayalım… En azından sözlerimin çok da etkisinde kalmadan, taze taze kendi kararınızı rahatlıkla verebilirsiniz… İşte, benim için karın ağrısından öteye gitmeyen ve bugüne kadar gördüklerim arasındaki en kötü ve kalitesiz düellonun video linki…

Sevgi ve Saygılarımla… Fırat ÖÇAL

www.hayatveinsan.com/o-ses-turkiye-–-duello-gamze-merve-yorumum-ve-gordugum-en-kotu-duello.html

 
Toplam blog
: 700
: 694
Kayıt tarihi
: 24.03.11
 
 

Üniversite mezunu, eğitim alanında çalışıyor, yazı çalışmaları yapıyor, hayata ve insana dair cid..