Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Ocak '13

 
Kategori
TV Programları
 

O Ses Türkiye–Düello: Cansu Çebi & Arzu Akdaş– benim için beklenmedik bir sonuçtu … ( 10/12/2012

O Ses Türkiye–Düello: Cansu Çebi & Arzu Akdaş– benim için beklenmedik bir sonuçtu … ( 10/12/2012
 

Cansu Çelebi ile Arzu Akdaş ‘ ın düello şarkısı Funda Arar ‘ dan ‘ Benim İçin Üzülme ‘ idi… Şarkı her iki yarışmacıyı da işaret etmesi bakımından benim için ilginç ve anlamlı bir seçimdi… Kim giderse ona ithaf edilmeye hazırlanılıyor gibiydi…

Performanslara gelecek olursak… Mustafa Sandal bence bu eşleştirmeyi Arzu Aktan ‘ ı seçmek için ayarlamıştı… Çünkü elemelerde Arzu ‘ ya çok daha büyük bir iştahla dönmüş ve samimi bir şekilde etkilenmişti… Ama gördük ki, Cansu Çebi ‘ den inanılmaz bir performans gelince Arzu ‘ yu kurban etmek zorunda kaldı…

Bana göre ters köşe bir seçimdi… Çünkü Arzu ‘ nun performansı hiç de kötü değildi ve açıkçası ben Mustafa Sandal ‘ın Arzu Akdaş ‘ ı seçeceğini düşünmüştüm… Sanırım Arzu ‘ da öyle düşünmüş olacak, elendiğini gördüğü an büyük bir duygu boşalması yaşadı ve hüngür hüngür ağlamaya başladı…

Baştada dediğim gibi benim açıdamdan beklenmedik bir sonucun açığa çıktığı, her iki yarışmacı açısından son derece başarılı bir düello izledik… Artık Cansu ‘ ya ilerleyen turlarda başarı dilemek kalıyor bizler için… İşte o ters köşe performansın video linki…

Sevgi ve Saygılarımla… Fırat ÖÇAL

http://www.hayatveinsan.com/o-ses-turkiye-duello-cansu-cebi-arzu-akdas-benim-icin-beklenmedik-bir-sonuctu-10122012/#.UOXtinaQHmE

 
Toplam blog
: 700
: 694
Kayıt tarihi
: 24.03.11
 
 

Üniversite mezunu, eğitim alanında çalışıyor, yazı çalışmaları yapıyor, hayata ve insana dair cid..