Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Kasım '11

 
Kategori
TV Programları
 

O Ses Türkiye‘nin sempatik ismi: Fırat Akça …

O Ses Türkiye‘nin sempatik ismi: Fırat Akça …
 

Belki kekeme ama nefis şarkı söylüyor… Kelimenin tam anlamıyla dök – tü – rü – yor… Eskiden kekemelerin o kadar iyi şarkı söyleyebildiklerini bilmez ve biraz da küçümserdim… Ama rastladığım örnekler bana tükürdüğümü yalattırıp hatalı düşündüğümü kabul ettirdi…

İlk gençliğimin samimi arkadaşlarımdan biri olan kekeme bir dostumun şimdilerde başarılı mı başarılı bir avukat olduğunu öğrendiğimde de benzer bir şaşkınlık ve hayranlık karışımı bir his uyanmıştı içimde… Onların azimleri önünde şapkamı çıkarıyor ve saygıyla eğiliyorum…

Yazıma uzun bir giriş yapmış olsam da, O Ses Türkiye Yarışması ‘ nın kendi yakışıklı, sesi güzel yarışmacısı Fırat Akça ‘ da beni o kadar derinden etkiledi ve şaşırttı… Samimiliği ile Hülya Avşar ‘ ın dikkatini çekip, kendine bulunmaz bir fırsat yarattı…

Sahneye çıkmadan önce Hülya ‘ nın sesini beğeneceğini tahmin eden adaşım Fırat Akça , performansı sonucu kendisne şüpheyle bakan herkesi de mahçup etmiş oldu… Canı gönülden kutluyorum sevgili adaş arkadaşım Fırat ‘ ı ve yarışma süresince şansın yanında olmasını diliyorum…

Gelelim ben dahil herkesi büyüleyen enteresan performansına… Sahnede o kadar rahattı ki, 40 yıllık sanatçılara taş çıkartıyordu doğallığıyla… Sesiyle o kadar ustaca nağmeler yaptı o kadar kıvırttırdı ki, benim bile aklımdan ona söylettirilecek 3 -  4 bomba şarkı geçti…

İşte Hülya Avşar ‘ ı büyüleyen ve şaşırtan” Tutamıyorum Zamanı ” isimli enfes performansın video linki… O enteresan anları bir daha hatırlayıp, müziğin tadını çıkaralım sevgili dostlarım…

Sevgi ve Saygılarımla… Fırat ÖÇAL

www.hayatveinsan.com/o-ses-turkiye-nin-sempatik-ismi-firat-akca.html

 
Toplam blog
: 700
: 694
Kayıt tarihi
: 24.03.11
 
 

Üniversite mezunu, eğitim alanında çalışıyor, yazı çalışmaları yapıyor, hayata ve insana dair cid..