Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Kasım '11

 
Kategori
TV Programları
 

O Ses Yarışması‘nın denizler aştıran sesi: Deniz Yükseler

O Ses Yarışması‘nın denizler aştıran sesi: Deniz Yükseler
 

O Ses Türkiye Yarışması beni derinden etkiledi dostlarım… Çıkan her ses, ya inanılmaz bir müzik keyfi yaşatıyor, ya da beni alıp yıllar yıllar öncesine götürüp, nostalji tadında dakikalar sunuyor… Gelmiş geçmiş en iyi müzik yarışmasıyla karşı karşıyayız…

Bu sefer ki beni derinden etkileyen olağanüstü ses Deniz Yükseler ‘ inki oldu… O ne yorumdu öyle… ” The Way You Make Me Feel ” benim ilk gençliğime damgasını vurmuş bir Michael Jackson şarkısıdır… Bu şarkı Deniz ‘ in sesinde öyle farklı ve etkileyici bir hal almış ki, kulaklarıma inanamadım…

Hem yıllar öncesinin taze heyecanlarını yeniden hissetim ve yaşadım, hem de zihnimdeki Michael Jackson imajını, gencecik bir yüz ile değiştirme fırsatını yakalamış oldum… Çünkü o günlerimi temsil eden bir şarkıyı, günümüzün bir yüzüyle zihnimde yeniden yaratmış oldum…

Farklı bir renk, etkileyici bir güzellik ve mütevazi bir kişilik Deniz Yükseler … Gelecekte adını daha sık duyacağımıza adım gibi eminim… Yabancı şarkılar kadar yerli şarkılara da yakışacak bir sesi yakalamış olabiliriz… Kendisindeki sıcaklığa ve samimiyete güveniyorum…

İngilizce şarkıların kitabını yazmış jüri üyesi Hadise ‘ nin bile aklını başından alan bir etkileyicilik abidesi bir kişilikle karşı karşıyayız… Lütfen küçümsemeyin bu nacizane sözlerimi… Gelecekte bir daha hatırlatmam gerekebilir…

Gelin, Deniz Yükseler ‘ in performansını bir kere daha hatırlayalım ve gençliğin, güzelliğin ve benzersiz bir sesin tadını yeniden çıkaralım… İşte o diğer bütün seslerden kendisini bir çırpıda ayırıveren güzeller güzeli Deniz ‘ in video linki…

Sevgi ve Saygılarımla… Fırat ÖÇAL

www.hayatveinsan.com/o-ses-yarismasi-nin-denizler-astiran-sesi-deniz-yukseler.html

 
Toplam blog
: 700
: 694
Kayıt tarihi
: 24.03.11
 
 

Üniversite mezunu, eğitim alanında çalışıyor, yazı çalışmaları yapıyor, hayata ve insana dair cid..