Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Aralık '09

 
Kategori
Blog
 

O şimdi gönüllerde yaşıyor.

O şimdi gönüllerde yaşıyor.
 

Mustafa Abi'yle 'Eşrefpaşa Hastanesi'ndeki odasında beraberiz. Çay ikram ediyor.


Randevusuna gecikmişti. Ne kadar gecikirse geciksin ben bekleyecektim. "Geldim, sen yoktun" demesin diye.

Buluşma yerimiz olan 'Dönerci Orhan'a yaklaşırken beni anons eden sesini duydum:

"İlyasssss, İlyassss. İlyas Bayram, İlyas Bayram."

Sabah O'na muziplik olsun diye sakallarımı kesmiş kendimi profil resmimin dışına taşımıştım. Beni tanımasına imkan yoktu. Sağa sola bakınarak yanıma geldi ve sordu:

"İlyas Bayram'la blog Dostluğu" adlı blogunda tanışmamızı ve o gün yaşadıklarımızı anlattı.

http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=51257

Böyle tanışarak başlayan beraberlik dün öğle namazından sonra omuzlarımızda taşınıp ebediyete uğurlanana dek sürdü.

O'na ilk tanıştığımı günden beri "Mustafa Abi" diye hitap ettim. O'na her zaman "Abi" diye hitap etmem benden bir kaç yaş büyük olmasının yanı sıra İzmir'de yaşamanın getirdiği alışkanlık ve saygıdan kaynaklanıyordu. Ve bu hep böyle sürdü.
...

Ebediyete uğurlanışı beklediğinden güzel oldu.

Mustafa Abi'ye ailesi sahip çıktı. Sağolsunlar bizlerin de katılımını sağlamak için def'in işlemini bir gün ertelemişler.

Birçok arkadaşımız O'nunla ilgili anılarını düşüncelerini sayfalarına, bloglarına taşımışlar. Hepsinin ellerine, yüreklerine sağlık. Cenaze törenine iştirak eden, edemeyen, telefonla arayarak tazilerini ileten tüm arkadaşlarımıza da saygı ve sevgiler.

Milliyet Blogda yeni yazılarını göremeyeceğiniz gibi yorumlarınıza da yanıt veremeyecek Mustafa Abi'yi gönüllerimizde yaşatalım.

Mustafa Abi Milliyet Blogda olmasaydı... düşünmek bile istemiyorum.

O'nu yaşatan Milliyet Blog ve sizlerin olduğuna inanıyorum.

Ruhu şâd olsun, mekânı cennet olsun.

 
Toplam blog
: 240
: 2494
Kayıt tarihi
: 13.04.07
 
 

6 Mayıs, bir Hıdırellez günü "Merhaba dünya" demişim. Geçen elli küsur yıl. Bir şarkı vardır Osma..