Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Eylül '14

 
Kategori
Şiir
 

O zalime

Bir zalimin, bakışına meyledip.

Vefasızın inadından usandım.

Zifiri karanlıkta aşk ile inletip.

Güneş gibi batışından usandım.

 

Ömür deryasında, kalıp biçare,

Kader deyip dolaşırım avare.

Zalimin aşkından, yandım ne çere.

Ateşi kalbime atışından usandım.

 

Azap hançerini, sokup sineme.

Zemheri ayazında bırakıp hemde,

Her sabah kalbime, batan dikenle

Aşkla kalp de atışından usandım.

 

Hayat denen şu yaşlanmış çınarı,

Hiç dinmiyor gözlerimin pınarı.

Yüreğin sönmüyor, ateşi narı.

Yâd ellerde yaşamaktan usandım.

 

Birdal der; yaprağım dalda kurudu.

Bak; kalmadı şu gönlümün umudu.

Deli gönül bir hayale kul oldu.

Gönlü viran kalışımdan usandım.

 

                Birdal Can TÜFEKÇİ

                  1.8.2014

 
Toplam blog
: 264
: 285
Kayıt tarihi
: 25.06.08
 
 

1952 Fethiye/MUĞLA doğumluyum. Yaklaşık 36 yıldır şiir, çocuk şiiri , masal ve hikaye dallarında ..