Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Ocak '09

 
Kategori
Şiir
 

O

O
 

O bir ceylandı.

O ela gözlü ahuydu.

Maltepe’de ışık

Maltepe’de gündü,

Güneşti.

Ay parıltısıydı O.


Maltepe’de deli bir rüzgar,

Rüzgar gibi geçti O.


O bir yaban lalesiydi,

Nergisti dağlarda.


O bir kırmızı güldü,

Dudaklarında.


Pamuk kozasının beyazıydı,

Teninde.


Gedizin sularıydı,

Durgun akan kalbinde.


O her şeydi,

Her şey O’ydu.

Aşkımdı,

İki gözümdü,

Hayatımdı,

Hasretimdi.

O benim, biricik canımdı.

O bendi,

Ben oydum.


O artık telefon tellerinin insafında.

842 bilmem kaç,

Alo sevgilim,

Seni seviyorum.

Bende.

O kadar,

O

Delikanlı

 
Toplam blog
: 50
: 1009
Kayıt tarihi
: 03.04.08
 
 

Ben Delikanlı Aksaray ili Balcı Kasabasında hayli zaman önce doğup, ilk ve dahi orta okulu burada, ..