Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Mayıs '13

 
Kategori
Siyaset
 

Obama; 'Bu hükümet ile buraya kadar'..

Obama; 'Bu hükümet ile buraya kadar'..
 

Zaten iki bilemediniz üç muhalif gazete var. Hangi gazeteden biri olabileceğini tahmin etmişsinizdir ama biz yine de gazetenin adını vermeyelim. Reklam olmasın.

Bugün okumuş olduğum gazeteyi esnaf komşum kısa süreliğine göz gezdirmek üzere alıp mağazasına götürdü. 

Gazeteyi okuyup getirdikten sonra "Ya ne çok şeyler yazıyor bu gazetede" söylemine şu cevabı verdim; "Uyutuluyoruz kandırılıyoruz." 

"İki-üç gazete ve televizyon kanalı hariç başta büyük gazeteler ve dolayısı ile özel televizyon kanal patronları olmak üzere hepsi iktidar yanlısı olmuş durumda. Çünkü hepsinin de devlet ile ihale bağları söz konusudur."

Öyle değil mi dir sevgili okurlar?

Hangi gazetenin sur manşetine ve köşe yazılarına baksanız -bi kaç kalem hariç- hep yanlı haberler yanlı yazılarla karşılaşıyorsunuz..

"Bindik bir alamete gedeyoz gıyamete" misali okuyup-seyredip gidiyoruz bir yerlere..

Vatandaş muhalif sözler de duymak istiyor doğruları bulmak adına.

Toplum 'muhalif' sözcüğünü bile unutmuş durumda maalesef.

Hatay olayını kimsenin küçümsediğini sanmıyorum. Hatay olayı, üzerinde düşünülmesi gereken önemli konu olduğunu düşünuyorum. Küçük bir olay mış gibi geçiştirilmemelidir.

Mahşer gününü hatırlatan o görüntüleri gördükçe insanın içi parçalanıyor.

Zaman zaman 'Balık hafızalı toplum' diye adlandırdığımız bu toplum bazı şeyleri kolay kolay unutmaz. Hatay olayını da unutmayacaktır diye düşünuyorum.

Kamuoyu, için-için tepkili..

Sıfır sorunlu Suriye ile sırf Amerika istiyor diye sorunlu hale getirildiğimizi çok iyi görebiliyor. 

İddia ediyorum, yapay samimiyet dıyaloglarından sonra Obama; 'Bu hükümetle buraya kadar' demiştir dünkü ortak görüşmede.

'Alternatif mi var?' dediğinizi duyar gibiyim..

Belki hükümet içinde yeni bir lider veya yeni bir oluşum her an gündeme gelebilir. Yeter ki Obama istesin.

Kılıçdaroğlu'nun Aydın mitingini çok az seyredebildim.

Müthiş kalabalık müthiş heyecan gördüm..

Kemal Bey ile Devlet Bey önümüzdeki aylarda yeni oluşuma kapı aralayabilirler diye düşunuyorum..

 
Toplam blog
: 2327
: 450
Kayıt tarihi
: 03.07.07
 
 

25.05.1960 doğumlu. Üniversite terk. Müzik, seyahat ve tiyatro sever. Antalya Devlet Tiyatrosu'nd..