Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Kasım '08

 
Kategori
Haber
 

Obama Hüseyin'e 44 kurban!

Obama Hüseyin'e 44 kurban!
 

....siyah-beyaz farketmez!... obama'mız, hüseyin'imiz, canımız-ciğerimiz...


Akrep Nalan'ın, sabah yataktan kalktığında (daha gözlüğünü takmadığı için) peluş terlikleri zannederek kaniş köpeğini giymeye kalkması... Onca uğraşmasına karşın, terlik ayağına girmeyince sinirden terliğe ( aslında canlı enik) öyle bir tekme atmış ki, yavrucuk daha havadayken can vermiştir. Nalan, gözlüğü takıp durumu görünce sinir krizi geçirdiğinden akıl ve sinir hastalıkları hastanesine yatırılır. 6 ay kadar özel bir psikiytrdan destek almış...

İşte bu, tam "Aziz Nesin'lik" tir!

Bu sabah TV de "Gazete Başlıkları" nı izlerken, "İşte bu tam Aziz Nesin'lik" ! dedim. Obama başkan seçildi diye Van'lı hemşehrilerim sevinçten 44 koç kesmiş! Bir dahaki seçimde kesin bir sandık ta oraya gönderir Obama.

Daha gerekli tetkikleri yapmadım, bilmiyorum... Obama geldi diye mi, Bush gitti diye mi bayram ediyorlar? Şahsi kanaatim; Buş gitti diyedir.

Varsayımım doğruysa, Tayyip gidince de 44 deve keserler!

Konyalılar da Kenyalı başkan için ne yapacaklar acaba? Herhalde "kaşık havası"... Trabzonlular da "hamsi tavası" !... Bendenizden "sepet havası"!..

Siyah-beyaz, benim için fark etmez. Zaten, tuttuğum takımdır. Amerika başkanlarının hepsini severim ben.

Can kardeşimiz, belgeselini yaparsa, Obama'nın insan tarafını mı, zenci tarafını mı ele alır? Bilemem!...


mamut@mamutistan.com

 
Toplam blog
: 288
: 1185
Kayıt tarihi
: 18.01.07
 
 

Kendi halinde yazar, çizer, çapraz bulmaca çözerim. İki yüzyıl, bir binyıl gördüm. En sevdiğim hoca ..