Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Temmuz '15

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Obama kim; Suriye ve Irak var mı?

Obama kim; Suriye ve Irak var mı?
 

Bu gülüş varlığımı ifade eder, yoksa yokluğu mu?


Ayfer, Obama dünyanın başkanı, dedi, hepimizi o ŞEY ediiyor.

Rıfkı, artık bir Suriye, bir Irak yok; birden fazla Suriye ile çok Irak var; başımız fena ağrıyacak.

Öyleyse bu iş burada bitmiştir dedi, Ayfer.

Bu işi biteli çoook zaman oldu, dedi Rlfkı.

Okuyoruz, yazıyoruz Rıfkı, ama hep başa dönüyoruz Rıfkı; bir gariplik var bu yaşadıklarımızda?

Ayfer, dünya aynı dünya Ayfer, sadece Obama farklı ve Suriye ve Irak ve diğerleri....

Rıfkı bir öyle yazıyorsun, bir böyle, seni takip etmekte zorlanıyorum Rıfkı, sahi sen kimsin?

Bilgi topluyorum çeşitli kanallardan Ayfer, topladığım bilgileri bende süzüp yazıyorum Ayfer, eğer bilgi topladığım kanallar beni yanlış yönlendiriyorlarsa Ayfer, ne yapabilirim?

Ama Rıfkı, böyle olmaz ki Rıfkı, insan vicdanıyla yazmalı, öyle hoooop, toooop olmaz ki Rıfkıııı!...

Ama Ayfer, bak onlar, yüzler, binler, on binler beni alkışlıyor, ardımdan geliyor, aslansın kaplansın diye haykırıyor milyonlar, Ayfer, kimin yolu doğru yol, sen yaz Ayfer!

İş Obama'da bitiyor Rıfkı, Suriye ve Irak'ta; onları iyice kavrayamazsak....

1. Not: Bak Rıfkı, savaş mı var, bütün insanlık yatmalı Rıfkı, olduğu yerde, yere uzanmalı ve kıpırdamamalı, Rıfkı....

2. Not:

Obama yokluyor bizi

sese göre

bakışa tavra

hooop içinde

ya da dışından başlıyor

oymaya

bir bakıyorsun

sen yoksun

ya da varsan da "O"sun

Rıfkı, onun için

sen gel Ayfer ol.

Ş.Y.

 

 
Toplam blog
: 650
: 412
Kayıt tarihi
: 07.06.07
 
 

İzmir.  Aşk ve Şiir. Müzik. Kitap. Varlık ve Sözcükler ve .... ..